doen we er wel goed aan

Wie heeft dit ook we wilde graag een derde en ben nu dus ook zwanger van een derde maar we vragen ons steeds af of we er wel goed aan doen met hoe de toekomst eruit gaat zien met al die bezuinigingen
maar ook in ons achter hoofd waarom zou het niet goed komen.
Daarom staan we nu ook niet te juigen dat we zwanger zijn voel me er een beetje schuldig over, maar moet ook wel nog erg aan het idee wennen dat ik zwanger ben.
We zijn wel blij maar met de derde denk je er toch anders over dan met de 1ste en de tweede.
 
hmmm had je misschien van te voren iets beter over na moeten denken dan. Wij verwachten ons vierde kindje en natuurlijk denk ik ook wel eens, hoe zal dat in de toekomst allemaal gaan. Maar spijt of een schuldgevoel heb ik nog nooit gehad.
Ik voel me een bevoorrecht mens en ben dolgelukkig met mijn drie straks hopelijk vier gezonde kinderen.
Jij moet denk ik stoppen met piekeren, alles komt altijd weer op zijn pootjes terecht. En zo te lezen is dit kindje een bewuste keus, moet je mijns inziens nu niet terugkrabbelen of moeilijk doen.
Sorry als mijn verhaal wat onaardig klinkt, maar denk eens aan alle vrouwen die het voorrecht niet hebben om moeder te mogen worden
groetjes Jacqueline
 
We hebben heeeel goed over deze beslissing na gedacht dus we zijn wel blij maar hopen gewoon dat de toekomst goed uitpakt maar ook dit kindje is zeer welkom en we komen er wel maar we hebben gewoon echt aan de toekomst gedacht omdat het leven steeds duurder wordt en we kunnen het nu goed betalen maar kunnen we dat over 10 jaar nog
 
Ik ben inmiddels ook moeder van 3 mooie zonen. Bij de eerste heb ik me ontzettend druk gemaakt over de financien. Hoe zou dat toch allemaal moeten als er een kindje bij zou komen? Bij de tweede en derde zwangerschap heb ik me hier geen seconde druk over gemaakt. Natuurlijk kan niemand voorspellen hoe het er over 10 jaar uitziet en dat is maar goed ook. Dat zien we dan wel weer. Het belangrijkste is toch dat je je kindje veel liefde kunt geven. Misschien komt je onzekerheid ook een stukje door de hormonen. Probeer in ieder geval te genieten van de zwangerschap en je vooral niet al te druk te maken. Alles komt goed en hoe cliche dat ook klinkt, in de meeste gevallen is dit ook zo.
 
Er zijn natuurlijk extra kosten aan verbonden, maar is het nu echt heel veel duurder dan 2?
Ik moest in het begin ook erg wennen aan het feit dat ik weer zwanger was, terwijl het heel erg gewenst is. Denk ook dat dit deels met je hormonen te maken heeft.
Als je niet te veeleisend bent voor jezelf en kids, denk ik dat het toch makkelijk moet kunnen...?
Gefeliciteerd in elk geval met je zwangerschap, het blijft een wonder!
 
Veel zwangere vrouwen hebben 'slik, nu kunnen we niet meer terug' momenten. En 'waar ben ik aan begonnen' momenten. Dat had ik bij de eerste, de tweede en ook bij de derde.
Als het niet meer gaat om denken aan een kind, maar dat kind komt er echt.
Neem de tijd om te wennen aan het idee en de leuke dingen te gaan zien. Want het is zo leuk, drie kinderen! Het komt goed.
 
ik ben ook zwanger van de derde en ik moet zeggen dat ik ook regelmatig aan het piekeren ben hoor maar in me achterhoofd hou ik ook dathet de hormonen wel zullen zijn al die dingen van financieel kan ik het wel aan met 3 kinderen zeker omdat het nu echt is omdat je zwanger ben de kleine is meer als welkom maar ik moet zeggen dat ik bij de derde meer pieker als bij de andere 2 maar ja ik weet ook dat alles straks goed gaat komen
 
ik snap je gevoelens best wel.
ook wij hebben er goed over nagedacht. ja ik wil ook graag een mooi ingericht huis en leuk op vakantie. maar we willen ook graag een groot gezin. we hebben een tweeling van vier en wil ook niet dat het leeftijdsverschil te groot werd, ben nu 22 zwanger. soms heb ik wel de vraag waar zijn we aan begonnen, maar wil later ook geen spijt hebben dat we niet voor onze wens zijn gegaan. nu gewoon opletten wat we doen en genieten van wat we hebben.
 
Terug
Bovenaan