Doen we iets fout?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Balen dus. Maar ik vraag mij af of we iets fout doen. Mijn cyclus is vrij lang 35 dagen. Mijn ei komt voor mij gevoel telkens rond de 21ste dag, dan zijn het natte dagen sorry, maar goed wij beginnen met klussen 5 dagen ervoor en nog 4 dagen erna meestal om de dag, Sorry dat ik het zo direct vermeld. De afgelopen ronde was nr 5, we gaan dus straks voor ronde 6. Heeft iemand misschien advies of tips, En weet iemand of dit wel een normale/goede cyclus is

gr kim

Zo te horen heb je een normale en regelmatige cyclus van 35 dagen.
De eisprong vind meestal rond de 14 dagen voordat je ongesteld wordt plaats (dit kan een paar dagen afwijken). Dus ik denk dat jet het goed inschat dat je ei rond dag 21 is.

Vanaf 4 dagen voor tot een paar dagen na je ei klussen is heel goed.

Je doet niets fout. Ik vraag me eigenlijk af waarom je dat denkt.
Het is heel normaal als je er een jaar over doet om zwanger te raken. Dus je moet gewoon nog een beetje gedult hebben.

Ik snap best dat je misschien denk dat het bij jou lang duurt omdat je hier op het forum heeel veel verhalen hoort van meiden die binnen 3 maanden zwanger zijn.
Maar je bent echt geen uitzondering.

Gewoon lekker doorgaan zoals je nu bezig bent. Zwanger worden kan nu eenmaal langer duren dan dat je wilt.

Groetjes
DeeDee
(bijna twee jaar bezig)

Hoi Kim,
Jullie doen niks fout hoor!
Je zou kunnen beginnen met temperaturen om precies te zien wanneer je eisprong is, heb dit zelf vanaf de 7e ronde gedaan en was toen ook direct zwanger!
Dus er is nog hoop, ook voor jullie.
Succes ermee en nog wat glitters **********************************.
Misschien helpen ze.
Groetjes,
Famke 80

ha meis

het kan indersaad veel langer duren dan dat je zelf het liefst had gewild wij zitten in ronde 15

het kan bij jou natuurlijk veel sneller gaan hoop dat je wat aan alle verhalen hebt veel lees plezier en succes

grt knuf m

Hoi Kim,

Ik heb weinig toe te voegen. Bij ons heeft het ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was van ons zoontje.

Vergeet vooral niet dat zwanger worden een wonder is en blijft. Alles moet precies op het juiste moment kloppen en goed gaan. Iedere cyclus heb je 25% kans dat het lukt. Dat houdt dus in dat je 75% kans hebt dat het niet lukt. Ik wil je hier niet bang mee maken hoor!

Probeer anders inderdaad eens met temperaturen te achterhalen wanneer je eisprong is. Je temperatuur stijgt met 0.3 graden 1 a 2 dagen na je eisprong. Dan weet je in elk geval wanneer hij is geweest.

Succes met zwanger worden!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Kim, zoals de anderen al zeiden; je doet niets fout en je cyclus klinkt normaal.
Ikzelf heb ook een cyclus van om en nabij de 35 dagen en rond dag 21 net als jij 'de natte dagen'.
Van mijn eerste was ik de 2de ronde zwanger. dat het bij jou nu iets langer duurt is niet gek. Er staat een jaar voor zwanger worden. Ik heb geluk gehad maar ik ga nu voor de 2e en dan is het ook maar weer afwachten wanneer het lukt. Kan nu zomaar een heleboel maanden duren.
Dus niks aan het handje, gewoon lekker door blijven klussen en hou er plezier in!

Liefs, Amy, mv Senna

wisten we maar dat we iets fout deden,dan deden we het allemaal gelijk anders en zouden we allemaal snel zwanger zijn,ik zit nu ook alweer in ronde 10

xxx

Terug
Bovenaan