Doen we weer een rondje consultatiebureau??

De kindjes die 3 geworden zijn zijn als het goed is weer naar het CB geweest.
Misschien leuk de resultaten te vermelden.

Finn (2-8-2006) weegt 13.2 kg en is 98,5 cm. lang. Hij was in 10 maanden tijd maar een halve kilo aangekomen. Hij eet wel goed maar niet veel. Ik maak me er niet zo druk om.

De ogentest ging gelukkig goed en het blokjes stapelen en de andere testjes gingen prima. Hij is de deur weer uitgelopen met een dikke OK stempel op z'n bil. Volgens de mevrouw van het CB praat ie heel goed voor z'n leeftijd, maar dat wisten we zelf al.

Ben benieuwd naar de resultaten van jullie spruitjes.

Tessie

hallo,

leuk onderwerp....alweer lang geleden maar we hoeven nu niet meer zo vaak he...

Yoëll was met het 3 jaar consult begin juli 13,5 kilo en 98,5 cm.....dus volgens mij gaan ze een beetje gelijk op.....hij viel wel een beetje onder de maat maar goed hij heeft de bouw van papa.....

De ogentest was in 1x geslaagd gelukkig....vond het heel knap dat hij echt alle plaatjes goed had hij maakte alleen van sommige dieren een andere benaming voor de eend had hij de naam kip....maar goed dat is natuurlijk een bijzaak whahaha

Verder ook met vlag en wimpel geslaagd hahaha

Liefs Denise

Julian is afgelopen dinsdag ook goedgekeurd.
15,7 kg, 101 cm, ogentest ook prima.
Was heel rustig alleen aan het spelen en dus kreeg ik de vraag of hij ook wel eens uitdaagt....whahahaha! Hij heeft het uitgevonden!
En of hij al een beetje op een 3-wieler reed...nou echt niet meer...die is hij wel ontgroeit inmiddels. Durfde niet te vertellen dat ik smiddags wou oefenen met zonder zijwieltjes te gaan fietsen....

Leuk om weer te lezen. Hoewel Nynke al vorige week 3 is geworden, kan ik pas 8 oktober naar het cb, dan valt het tegelijk met de 9-maanden beurt van Mare. Maar ik ben wel heel benieuwd. Ik denk dat ze zo'n 98 cm is en volgens onze eigen weegschaal weegt ze 14,7 kg. Maar ik laat het nog wel weten als ze naar het bureau zijn geweest...

Groetjes!

hallo,
leuk om te lezen.
Kaylin is een aantal weken geleden geweest, ze was toen 92 cm en 11.9 kilo.
alles was goed, de ogentest deed ze ook goed.
en eigenlijk hadden ze weinig bijzonders.
groetjes sylvana mv kaylin en ayden.

Terug
Bovenaan