doen ze bij jullie ook zo moeilijk???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ben net bij de vk geweest,en aangezien ik heel erg veel last heb van voorween had ik gevraagt of niet eens kon voelen wat er gebeurt daar binnen.
niet dus he,doen ze niet omdat ik nog geen 40weken ben.
maar ik moest wel snel bellen als de ween beginnen,toen zei ik dus dat is constant voorween heb die best wel heftig zijn en dat ik soms gewoon denk van ja het begint.
zelfs douchen en een bad helpen dan niet.
maar goed wachten maar gewoon weer af.
doen ze bij jullie ook zo moeilijk???
liefs sil

ik weet niet ik loop in het ziekenhuis onder controle en bij mijn gaan ze dus 3 weken eerder al "voelen" als de boel dan rijp is kan ik meteeen blijven anders plannen ze wat in de week erna dus nee hier doen ze niet moelijk
misschien is het per persoon anders dit word jou 6 de kindje toch? misschien hebben ze zoiets van komt wel goed is niet de eerste en jij weet wel hoe het voelt maar ja aan de andere kant geen zwangerschap of bevalling is hetzelfde he?
raar dat je tot 40 weken moet wachten als je gewoon al last heb ikbedoel wat kan het voor kwaad als ze even kijken toch?
sterkte met je voorweeen ik hoop voor je dat ze snel omzetten in echte weeen meid!!!

veel liefs cora

hoi sil:
ja weet precies wat je bedoelt, ben zelf nu morgen 39W en geloof dat jij toen in mijn topic ook gerageerd heb. dat ik even de weg niet meer weet. ben zwanger van de 5 de moet met spoed met de hele manege verhuizen. en dan mijn relatie,die op het moment zwaar balen; want heb totaal niks aan mijn virend op het moment en zie hem zelfs niet meer iedere dag. omdat meneer het ook te druk met zijn zaak heeft en dan weer eens depri is of te laat geworden is en dan niet na huis komt. en werk 7 dagen per week. nu nog steeds; aleen als ik beval krijgen we uitstel tot verhuizing. nou en ik verlang er heel erg naar om   even in mijn bed te liggen. heb ook iedere dag voorweeen en hardebuiken, heb astma en daar slaap ik snachts niet van. en nog eens een verhoogde gal. en lage bloeddruk 90/40.   had ook zo gehoopt dat ze eens even kijken of het tenminste iets gedaan heeft al de voorweeen. kleine beweegt zelfs niet veel; maar ja ik ben druk en zou daar wel aan liggen. en dan krijg je inderdaad te horen bij de andere had je dat ook en komt wel goed. bij mij gaan ze maandag strippen. maar heeft bij mijn zoon nooit aan geslagen. dus ben als de dood dat het nog lang gaat duren. en weer met infuus weeen opwekkers ga krijgen.   heb van de jongste echt een hele onnatuurlijke bevalling gehad, binnen drie kwartier van 1cm na geboren zijn. was echt geen pretje. mensen denken oh fijn ben je er snel vanaf. maar een weeen storm. dat ik niet eens de verloskamer heb gehaald

veel succes en sterkte

liefs moontje

Terug
Bovenaan