doet er iemand mee met het programma babyboom

de vraag zegt eignelijk al meer dan genoeg, wij doen wel mee, hoe moeiljik ook, maar vind het zeker fijn dat we misschien al is het maar 1 stel in levende lijve zien die hetzelfde meemaakt als wij meemaken, om erover te praten face to face zeg maar, en ik wil ook meegeven dat het zwanger worden niet altijd even leuk hoeft te zijn, dat het als je in de mm zit niet altijd even prettig is als weer een gyn even kijkt hoever het staat. Vind het een moeilijke stap, maar wel erg leuk en sta er voor 100%achter. Dus wel allemaal kijken volgend jaar, wij zijn iig 1 van de 100 stellen voor de rest weten we nog niets.

Gr.

Wat leuk! spannend...
Ga het zeker wel weer volgen...k zag de oproep idd ook. Succes ermee, en hopelijk heb je er wat aan! Ook idd om wat andere stellen te spreken.

hey,
ik heb ook de oproep gezien. kijk er graag naar, vind het idd ook fijn om te zien dat je niet de enige ben die moeilijk zwanger word. daarom heb ik me ook hier ingeschreven. maar op tv is niet echt wat voor ons.
ik ga zeker weer kijken. succes he de komen de tijd.gr hetty

Wist niet dat dat weer begon.
Denk niet dat wij ervoor in aanmerking zouden komen aangezien we al 3en half jaar bezig zijn helaas.Als ze nou ook alle vruchtbaarheidsbehandelingen zouden betalen dan zou ik er mischien nog over nadenken om mee te doen.
Gr. Suusje

Dapper hoor!

Ik vind het een leuk programma om te kijken.
wanneer beginnen de opnames? En dan word het pas volgend jaar uitgezonden?
Spannend!!

Wel laten weten wat er allemaal gebeurd hoor!!
Ik ga zeker kijken.

liefs Fleur

Hoi Suusje

Wij zijn nu ook al bijna 2,5 jaar bezig, juist daarom wilde ik meedoen aan het programma, om ook met anderen in contact te komen en te laten weten dat het niet altijd lukt het zwanger worden.

De opname dag is over paar weken dan komen alle 100 stellen bij elkaar, en hoe en wat verder tja dat is voor mij net zon groot raadsel als voor jullie.

Ik laat het weten hoe het verder verloopt.

fijn weekend.

Wow Wendy, wat een stap. Ik ben erg benieuwd ook, jammer dat er zo lang tussen zit voordat het uitgezonden wordt. Ik hoop dat je tegen die tijd met een dikke buik op de bank terug zit te kijken naar hoe het was. Je IVF wordt er niet door uitgesteld?

Ik volg hier natuurlijk ook jouw verhalen. Ben benieuwd,.

gr.
Wenser

Hoi wenser

Neenee, ivf wordt er neit door uitgesteld, heb 8sept 1e afspraak bij het geertgen en hoop dan zsm met de behandelingen te mogen beginnen. En zeker hoop ik dan dat ik met een mega buik voor de tv zit, maar eerst maar eens afwachten wat iui6 heeft gedaan, volgende week weet ik het, vind het wel reuzespannend nu want dit was de laatste iui.
ik houd jullie op de hoogte.

hoe is het met jou? En met de kleine?

Terug
Bovenaan