doet het forum bij jullie ook moeilijk?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Volgens mij heeft het forum zwaar de griep te pakken. Ik moet 6 keer mijn wachtwoord intypen om in te loggen en verder worden berichten niet geplaatst. Hebben jullie daar ook last van, of ligt het weer eens aan mij?
Doei,
Patricia 37+4

Hoi
het ligt niet aan jou...ik wordt er ook strontziek van!!!!
Ik heb wel een kleine tip: als je de tekst hebt getypt, selecteer dan de hele tekst, met je linkermuisknop ingedrukt. ga er dan op staan en klik eek keer met de rechtermuisknop. Kies dan kopieeren.
Probeer de tekst te plaatsen, lukt dit niet, dan klik je nog een keer op reageer en klik met je rechtermuisknop op het lege vlak en kies dan plakken...!!!

Even uitproberen , maar dan ben je niet je hele tekst kwijt!!

succes!!

Thnx voor de tip Valerie.
Helaas had ik dat ook al geprobeerd op het decemberforum. 1 keer lukte het me wel, daarna floepte de pagina steeds terug naar mijn vorige berichtje. Ik ben nu maar uitgelogd en daarna opnieuw ingelogd. Maar je krijgt er idd het heen en weer van.
Hopelijk wordt het snel weer wat beter.
Patricia

en nou ging het gewoon in 1 keer goed....grrrr irritant. Laat het ook maar goed gaan als ik probeer op iemand te reageren die ik een hart onder de riem wil steken of zo!

hoi,

Ik zit al een jaar op dit forum maar het is nog nooooooit goed geweest.   Ik moet ook elke keer 100x inloggen. Vervolgens 100 xtekst kopieeren en plakken en vervolgens knap ik van woede omdat ie het nog niet doet.   Maar goed,   als je het leuk vind dat probeer je het 200x en dan heb je soms, heeeeel soms, kans dat het lukt.

groetjes gerdientje

aaaaaaach,

Hier nog zo iemand die honderd keer aan het typen is bah, echt balen!!!
Zeker als je een hele tekst kwijt bent tien keer of zo boeh!!!!
Hopelijk gaat het gauw beter is niet goed voor onze hormonen, hihi!!!

Liefs Sandy

Gisteren  had ik ook  vaak dat als ik op reageren klikte, dat ik dan weer teruggelinkt werd naar  de pagina met onderwerpen. En inderdaad ook een heel stuk tekst kwijt toen ik eindelijk een reactie kon intypen, grrrrr... Nu nog een keer testen, ben benieuwd of 'ie het nu doet! Zo niet: webmaster, doe er wat aan!

Anna

Hoi,

Ook hier iemand met erg veel problemen. Ik vraag me af of er niet en webmaster is wat dit gaat al zo voor 4 dagen lang! Erg frustrerend moet ik zeggen. Ik merk ook dat er minder mensen dan gebruik maken van de forum. Alles wat je wilt doen gaat bij mij mis,   inloggen, openen van onderwerpen, eruit gaan van een onderwerp, reageeren soms moet ik wel tot 15 keer iets opnieuw aanklikken.

Ik heb geprobeerd contact te leggen moet iemand van de site self maar kan ze niet vinden.

grt. Suuz 27 weken

p.s goede tip dit kopieren, heeft nu al profijt! Ik ga soms zelfs met het plaatsen van een reactie terug na een vorige onderwerp (dat is nieuw)

Terug
Bovenaan