Doet hij dat bij jullie ook?

Hoi,

Als ik een topic open of plaats, dan krijg ik daarna een melding dat de site tijdelijk uit de lucht is. Als ik me dan opnieuw aanmeld, dan is het topic toch geplaats (soms zelfs 2 keer). Is dat bij julllie ook zo?

Ik vraag me echt af waarom we dit tijdelijke forum hebben?
Wat mij betreft hadden we gewoon ons oude forum gehouden totdat de nieuwe versie van het forum de lucht in gaat.

Groetjes, Karin

hahaha ja heerlijk dit nieuwe forum.
Ik negeer alle meldingen en na plaatsen van een reactie of onderwerp wacht ik niet eens meer af wat er gebeurd, maar scroll meteen terug naar boven en klik op het blauwe Mamaclub zomer 07.
Mijn reactie of topic staat er dan altijd gewoon op dus dat valt weer mee.
Ik wacht ook met spanning op de nieuwe versie van het forum want dit is echt behelpen....

groetjes Tamar

Hoi Karin,

Ja hoor, dit gebeurt mij ook heel vaak.
Ik kopieer tegenwoordig eerst mijn tekst en kijk dan of het toch geplaatst is. Zo ja, prima, zo nee, dan hoef ik in ieder geval niet alles opnieuw te typen.
Ik vind het ook raar dat ze het oude forum al opheffen terwijl de nieuwe versie nog niet compleet is. Rare gang van zaken.....
Maar ja, we moeten het er maar mee doen he?

Groetjes,
Maike

Haha ik doe het net zo als Maikje en Tamar! Alles kopieren en de meldingen negeren!

En tja ik denk niet dat er nog iemand uit gaat leggen waarom dit tijdelijke ellende forum in het leven is geroepen... zwaar k**&_)&*)^)**&&*^&*#@ maargoed.............tot eind van de zomer geloof ik hè?

groetjes Sas

Hoi hoi,

Bij mij is het ook hoor!!
Als ik een topic open, geeft hij ook een foutmelding, maar daar wacht ik ook niet meer op.
Ga gelijk naar Mamaclubs zomer 2007 en dan staat hij er altijd :-D

Liefs Deb.

Vervelend he! wordt er soms niet goed van. Heb net weer 2 keer een stukje lopen typen, ga in het vervolg ook kopieren voor de zekerheid..
Aan de andere kant leef ik wel een beetje met de makers mee... heb zelf op een helpdesk gewerkt en weet wat het is om een "niet zo goede" versie te hebben uitgeleverd......

Groetjes

Terug
Bovenaan