Doffe elende hier!

A

Anoniem

Guest
Tjonge, wat een pech hier. We zijn allemaal ziek. Eva begon zaterdag met koorts en spugen. Gisteravond knapte mijn man en ik ineens af. Alle twee hoge koorts en hoesten. Met Bas leek er niks aan de hand, maar die heeft vannacht ook zijn bed onder gespuugd en is nu wel levendig, maar pas nadat hij een paracetamol gehad heeft.
Toen we vannacht Bas zijn bed stonden te verschonen, begon mijn man ook te spugen.

Wat ben je onthand als je beide ziek bent zeg! Jeroen en ik gaan omstebeurt naar bed. Ik heb een vriendin gebeld en die brengt wat dingen van de drogist zo....

Eva is gelukkig alweer aan de beterende had, dus hopelijk duurt het bij ons allemaal zo kort....

Groetjes, Karin

Jeetje Karin,
Dat is erg vervelend, met zn allen tegelijk!
Ik zeg altijd dat ik liever ziek ben dan Tara, want voor een kleine vind ik het zo naar.
Veel beterschap voor jullie allemaal!

Groetjes,
Shivana

Jeetje wat vervelend zeg, ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen!
Groetjes van Sonja

hoi Karin,

jee wat naar zeg met zijn allen tegelijk ziek. Dat lijkt me inderdaad wel zwaar dan.
Ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen.

groetjes Tamar

Hoi Karin,

Veel beterschap voor jullie alle 4! Wij waren hier ook met zijn drieen ziek, zo zwaar om voor een kindje te zorgen die ziek is terwijl je zelf ook ziek bent.
Gelukkig hadden wij een lieve schoonmoeder die goed heeft geholpen en eten heeft gebracht.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan