A
Anoniem
Guest
Tjonge, wat een pech hier. We zijn allemaal ziek. Eva begon zaterdag met koorts en spugen. Gisteravond knapte mijn man en ik ineens af. Alle twee hoge koorts en hoesten. Met Bas leek er niks aan de hand, maar die heeft vannacht ook zijn bed onder gespuugd en is nu wel levendig, maar pas nadat hij een paracetamol gehad heeft.
Toen we vannacht Bas zijn bed stonden te verschonen, begon mijn man ook te spugen.
Wat ben je onthand als je beide ziek bent zeg! Jeroen en ik gaan omstebeurt naar bed. Ik heb een vriendin gebeld en die brengt wat dingen van de drogist zo....
Eva is gelukkig alweer aan de beterende had, dus hopelijk duurt het bij ons allemaal zo kort....
Groetjes, Karin
Toen we vannacht Bas zijn bed stonden te verschonen, begon mijn man ook te spugen.
Wat ben je onthand als je beide ziek bent zeg! Jeroen en ik gaan omstebeurt naar bed. Ik heb een vriendin gebeld en die brengt wat dingen van de drogist zo....
Eva is gelukkig alweer aan de beterende had, dus hopelijk duurt het bij ons allemaal zo kort....
Groetjes, Karin