dokter geen vruchtzakje gezien!ben erg in de war AUB lees!!!! iemand ervaring

hallo allemaal.

ik zit met een erg onzeker gevoel,ben 1 week geleden achtergekomen dat ik zwanger ben,dus naar de HA geweest,verweesbrief gekregen voor echo om termijn te bepalen,dat was dus vandaag,maar bij die ZH kon de dokter niks vinden!! hij zag geen vruchtzakje,dus zei hij oftewel ik ben niet zwanger of het is nog erg vroeg om iest te zien,om na een paar weken terug te komen,maar hoe kan ik niet zwanger zijn ik heb 3x positief getest,en heb ook zwangerschapsymptonen.nu ben ik erg onzeker,hoe kan nou dat hij niks heeft kunnen zien kan dat? heeft iemand dit wellens  meegemaakt?

xxx,yos

hoi,

ik hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen,
bij mij was pas echt iets duidelijks tezien (nou ja duidelijk een klein fiemeltje) toen ik 7wk was..

dus meid maak je niet tedruk, en wacht gewoon nog even af, ik denk dat het nog tevroeg is geweest voor een echo, en hebben ze deze uit wendig of inwendig gedaan.?
mijn was inwendig gedaan want uitwendig was er namelijk helemaal nix tezien.

suc6

groetjes Simone

mv Mart en 31wk zw

Hoi,
Ik begrijp je onzekerheid. Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad. Omdat ik medicijnen gebruik moest ik op de dag van de positieve test ook gelijk naar de gyn. Kreeg daar toen een echo, en daar was ook niets op te zien, en het hcg in mn bloed was ook laag. Dus ze konden nergens vanuit gaan, of het was een hele prille zwangerschap of het was een afwijkende zwangerschap. Na 1 of 2 weken (weet ik niet meer) moest ik terug komen, toen was er een vruchtzakje te zien maar nog geen hartactiviteit. Toen na een week of zo weer terug en toen was er een vruchtje te zien met een kloppend hartje. Ik was toen 5,2wk zwanger.
Ik heb nu een gezonde dochter van 2,5jaar
Ik was in januari zwanger van onze tweede maar heb helaas een miskraam gehad, dus nu weer druk aan de klus

Annet

Hoi,

Ik kan je misschien een beetje gerust stellen.
Ik kreeg mijn eerste echo en toen bleek ik 6 weken zwanger te zijn. Ergens op het scherm was een piepklein knipperend stipje te zien die ik pas vond nadat de gyn vertelde waar.
Het hartje klopt pas met 6 weken en als je dus MINDER ver bent zie je gewoon nog niks.
Je bent dus misschien pas 3 of 4 weken zwanger en dat is heel frustrerend.
Je hebt wel de hormonen in je bloed en urine, dus probeer nog een beetje geduld te hebben en ik hoop dat als je over een paar weken weer voor een echo mag, je een mooi kloppend hartje kan zien.
Geef niet op en zolang je niet ongesteld wordt moet er dus wat zitten, lijkt mij.

groetjes Evelien

Terug
Bovenaan