dokter geweest

A

Anoniem

Guest
Wij zijn in totaal nu anderhalf jaar bezig (tussen pauze gehad van een jaar) en helaas nog steeds geen baby.

Vanmorgen naar de HA geweest met mijn temperatuurlijsten.
Ik ben nu 7 dagen overtijd en heb alleen wat last van bruin verlies maar ze vertelde mij dat dit ook kan komen omdat je lichaam van slag is en niet weet of het nou ongi moet worden of je zwanger bent en dat het oud bloed is.
Nog steeds afwachten nu.

Mijn man heeft suikerziekte en hij moet nu ook onderzoek laten doen maar zijn ha is op vakantie.
Het schiet allemaal niet op dus en ondertussen ben ik dus ook nog niet echt ongi.
Als er bij hem wat uit komt worden we gelijk door gestuurd naar de Gyn en anders moeten we nog 2 maanden klussen en als er dan nog niks is gaan we ook door naar de Gyn.

Vind het allemaal maar spannend en dat wachten

Liefs Bibbi

Hoi Bibbi

Je zei dat jullie een pauze hadden gehad van een jaar. Betekent dat dat jullie nu een halfjaar bezig zijn? En had je die temperatuurlijsten al op eigen houtje bijgehouden? Ik moet nu ook 3 mnd achter elkaar temperaturen.

Pink

Ja we zijn nu een half jaar bezig ik ben vorig jaar ook bij de Ha geweest omdat het na een jaar nog niet gelukt was.
Toen kreeg ik die lijsten al mee maar toen hadden we ook net het nieuws van mijn man te horen gekregen.
Dat was toen best een klap en om alles eerst goed op een rijtje te krijgen en ook even te wachten tot hij goed ingesteld zou zijn hebben we toen besloten om een pauze in te lassen.
Maar nu ben ik na 4 maanden toch maar temp bij gaan houden omdat ik geen zin heb om weer een jaar bezig te zijn en dan pas naar de Ha te kunnen om vervolgens weg gestuurd te worden met de mededeling dat je temp lijsten in moet vullen.

Hoe lang ben jij nu bezig??

Veel succes.

Liefs Bibbi

Ik ben september 06 met de pil gestopt en daarna niks meer gebruikt. Helemaal bewust zijn we vanaf april bezig, maar ik ben dus nu ook met temperaturen begonnen omdat ik een cyclus tussen de 28 en 44 dagen heb en me afvroeg of ik wel iedere maand een eisprong heb. Op advies van de HA dus.
Spannend hoor!!! Vooral omdat je zo lang overtijd bent.

Pink

Vandaag nog steeds niks te zien.

het is toch om gek van te worden.

Naar hoor dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt.
Ik heb normaal een cyclus van 24 dagen heel kort dus en dan is het ook idd de vraag of je wel een eisprong hebt.

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan