Dokter maar eens gebelt .....

A

Anoniem

Guest
Ja ik wilde even weten wat hij zou zeggen, omdat ik na mijn laatste menstruatie (7 febr.) nu nog steeds niet ongesteld ben geworden......(8 weken dus al)

Het was niet volgens het boekje zei hij en je hoort vaker dat een menstruatie eerst weg blijft en na verloop van tijd komt, maar ja ik ben dus al wel weer vanzelf ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Het was nog niet iets om me ongerust over te maken en ik moest nog even 2 cyclussen afwachten en anders weer even contact opnemen. Dus dat is begin juni, mocht ik in die tussentijd nog niet ongi worden.

Ja, daar doen we het dus nu maar even mee. Ben wel blij dat hij niet een langere termijn aanhoudt en "al" over 2 maanden wil weten mocht ik nog niet ongi zijn. Dan zouden we een half jaar bezig zijn.

We wachten dus gewoon af en hoop snel ongesteld te worden !!!!

Groetjes Ellen  

Hoi Ellen,

Af en toe word je toch wel een beetje moe van dokters toch? Gelukkig dat je over twee maanden al terug kan komen.
Ik denk dat je het beste maar niet al te veel zorgen moet maken en gewoon even moet afwachten, want wat je zelf al zei is dat ja na de pil al een keer zelf ongi bent geworden.
Meestal als je de pil hebt geslikt heeft je lichaam wat tijd nodig om zelf de menstruatie op gang te laten komen. Bij iedereen is het anders.
Ik heb zelf ruim 15 jaar de pil geslikt en de eerste 9 maanden had ik een cyclus van 28 dgn en vorige maand van 30 dgn, dus bij mij is het misschien nu pas uit zich zelf aan het komen,daar kan je helaas je vinger niet op leggen.

Doe rustig aan en wacht gewoon even af, komt vast wel goed allemaal.

En ik zal   voor je dat je ongi word!

Groetjes Saskia30

Hoi Ellen,

Toch maar de stouten schoenen aangetrokken?
Maar wat verstaat hij dan onder een cyclus, 28 dagen?
Nou ja, in elk geval over 2 maand een mogelijkheid om heen te gaan en hopelijk is dat niet nodig en komt het allemaal op gang.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan