dokter

hier nog een berichtje van mij,

ik ben vandaag bij de dokter geweest en vertelde dat we zwanger wilde worden hij vroeg hoelang wel er al mee bezig waren nou dit is mijn derde ronde nu heb ik een BTC lijst gekregen voor mijn temp en een potje voor mijn vriend over 2 maanden dus 2 cyclusen moet ik terug komen met het potje en me lijst (als het dan nog niet gelukt is !!!) ze gaan dan zijn zaad nakijken want in de meeste gevallen ligt het aan de man zei hij. als dat wel goed is word ik onderzocht.
ik moest het even kwijt.

Biate sterkte vanavond ik duim voor je.
de rest die nog moet testen ook heel veel succes.

gr sappie

Hoi Sappie,
Waarom ben je nu al naar de dokter gegaan? Je zit toch pas in ronde 3?
Ik dacht dat ze je dan altijd weg stuurde met het bericht dat je het nog ff aan moet kijken tot een jaar of zo!
Maar dat is dus niet zo??
Wel fijn om te weten dat sommige artsen je sneller helpen!

Gr.
Bieb.

Hallo Sappie,

Mooi dat je huisarts je zo snel wil helpen. Ben benieuwd naar het vervolg zal het in de gaten houden.
Lief dat je voor me gaat duimen, ik vind het zo eng worden. Morgen hoop ik meer te weten, ik laat het horen.
succes
Gr. Biate

He sappie,

Wat fijn dat je dokter zo meedenkt! ik hoop natuurlijk voor je dat je dat potje niet meer nodig hebt, dat het voor die tijd raak is!

Succes,

Groeten Vanessa

Heeeeeeerlijk zo'n huisarts.
Ik ga maandag.
(ben dan net gestopt met de pil)
om eea door te spreken.
Heb vandaag alvast foliumzuur gekocht.
Maar wil eigenlijk m'n eerste natuurlijke ongi afwachten.
Anders zit ik zometeen 4 maanden in spanning omdat het maar niet doorzet en ik dan steeds maar denken dat het raak is! Zal een dure hobbie worden dan met al dat testen!!

Hoop dus dat de 1e natuurlijke ongi snel komt en dan aan de slag.

Hoop voor jou dat je het potje inderdaad niet nodig hebt!

Succes.

Liefs Bieb.

belachelijk zo'n dokter en ook heeel erg belachelijk dat je nu al naar de dokter bent gegaan.
wil je er soms niet te veel moeite voor doen?
je denkt zeker dat je zo makkelijk een kind kunt nemen
en dan ook nog die uitspraak dat het aan de man moet liggen idioot voor woorden.

Ik reageer anoniem op anoniem.
Wat doe je op dit forum met dit soort opmerkingen weet jij veel wat er met Sappie aan de hand is??? Belachelijk zo'n reactie

Anoniem

Terug
Bovenaan