Dokter

wij zijn nu twee jaar bezig zwanger te worden, nu ga ik vandaag eidelijk die stap nemen en heb om 12 uur een afspraak bij de HA vind t wel griezelig ergens om mijn hebben en houwen bij de arts neer te leggen. Ik hoop zo dat ze niet moeilijk doet over de vraag om een verweizing naar de Gyn. Hebben enige van jullie die stap ook al genomen en hoe waren jullie ervaringen

gr een zenuwachtige Merel

hoi merel,

ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je ha je niet serieus neemt hoor, zeker als jullie al 2 jaar bezig zijn wordt het wel eens tijd om na te gaan of er soms iets mis is (wat niet altijd zo hoeft te zijn natuurlijk). zoals je op dit forum kunt lezen ben je niet de enige, ik zelf heb er ook al heel wat doktersbezoeken op zitten en heb een behoorlijk verleden op dit gebied en ben sinds dec 03 de trotse moeder van onze dochter kim, die overigens gewoon ineens spontaan ontstond, de zwangerschap, nadat we zo'n anderhalf jaar bezig waren. Dus: geef de moed niet op meid en sterkte met alles

groetjes sandra

Hoi Merel,

Ja wij hebben die stap ook genomen. Maar wel iets eerder dan jullie, Ik ben nu namelijk 20 maanden bezig en ben net voor de 1e keer bij de gyn geweest. Mijn HA raadde mij toen om alvast te beginnen met temperaturen. Ook heb ik een pauze van 3 mnd gehad, dus moest ik er niet meer aan denken... Dat was moeilijk maar het was me gelukt. Toen dat geen zwangerschap opleverde mocht ik naar de gyn. Bij de gyn kreeg ik een inwendig onderzoek en heleboel bloedonderzoeken. Nu moet ik wachten op de uitslagen en die krijg ik op 24 mei.

Ik hoop dat je direct door mag naar de gyn want 2 jaar is natuurlijk erg lang.'

Veel succes!
groetjes Claudy

Hoi,

Ik heb ook meer dan 2 jaar gewacht en dan ga je wel direct door hoor. Al die verhalen van artsen die moeilijk doen... Het ligt aan meer dingen dan alleen tijd. Het is wel een goed idee om goed bij te houden wanneer je ongesteld wordt, dat kan schelen in de duur van temperaturen etc.
Succes!

Gea

Terug
Bovenaan