dokters grrrr...

A

Anoniem

Guest
Hoi,hoi,

Gisteren met Evi naar de huisartsenpost geweest omdat ze ziek is. Ze greep steeds naar haar linker oor, dus wij dachten ze heeft oorontsteking. De huisarts daar zei, beide oren beginnende oorontsteking. Dus weer naar huis met neusspray (hij  vondt  antibiotica nog te vroeg om te geven) en paracetamol.
Gisteren avond had Evi een rare tekening over haar lijfje, leek wel gevlamd (weet anders niet hoe ik het moet omschrijven). Was net of je haar aders door haar huidje zag.
Vanmorgen toch maar naar mijn eigen huisarts gegaan.
Wat blijkt nu, haar rechter oortje is niks mee aan de hand en haar linker oortje is fors ontstoken . Snappen jullie dat nou!! Ik neem aan dat ze allebei toch het zelfde diploma hebben.
Maar goed ze heeft nu antibiotica voor 7 dagen en die "tekening" op haar lijfje komt door de koorts.
Ik hoop dat de kuur snel aanslaat.

groetjes Sonja

goh,zielig voor evi.
kan het niet zo zijn dat het ene oor heftiger geworden is en het andere oor over?ik roep maar wat hoor.
beterschap in ieder geval
groetjes karin

aaah arm meisje.... ik hoop dat ze nu met die kuur snel opknapt...

sterkte...

Hoi Sonja,
Och wat zielig, ik hoop dat ze snel opknapt, ze zal zich wel heel ellendig voelen.
Raar idd dat ze allebei wat anders zeggen, of het is in een nacht verslechterd aan een oor? Maar ja ze greep al naar haar oortje, dus dat deed natuurlijk al pijn.

groetjes,
Daphne

ahh, wat zielig, ik hoop dat ze snel opknapt. zo rot om je kindje pijn te zien hebben.

nou ja zeg dat is toch raar !! maar gelukkig dat die "tekening" alleen door de koorts komt en dat het niet nog wat anders was. Sterkte met je kleintje !

Ik hoop dat Evi snel weer een beetje de oude is! Wel vervelend dat de dokters 2 verschillende dingen zeiden, maar het blijft toch mensenwerk...
(ik werd er in de zwangerschap ook een beetje moe van, de ene dokter zei je hebt hoge bloeddruk, de andere zei er is niets met je bloeddruk aan de hand. Inderdaad, GRRR!)
Heel veel beterschap!

groetjes, Karin

Hoi!

Wat sneu, en dat bij zo'n kleintje. Onze kids van 5 en 3 hebben er ook regelmatig last van (gehad), maar meestal in de zomermaanden minder. De tweeling gelukkig nog niet...
Ik hoop voor je dat ze vannacht een beetje wil slapen: als ze gaan liggen, doet het vaak meer pijn.

Sterkte ermee!
Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan