dokters weten het ook altijd beter (denken ze)

Hoi allemaal.

Afgelopen dinsdag moets ik voor een controle echo komen. Er was een andere arts dan normaal. Er bleken twee eiblaasjes te groeien en die waren toen ong 11 mm en nu ken ik mijn lichaam zo zachtjes aan redelijk goed dus ik zeg: Oke dat word dus waarschijnlijk zaterdag de iui. Zegt zei: nee hoor zo als ik het nu kan zien word het hoogstwaarschijnlijk niet eerder dan maandag. kom vrijdag maar weer voor een echo. toen vroeg ik dus of ik niet donderdag weer mocht komen voor een echo. maar dat mocht niet. Lekker door zitten te drammen maar nee hoor mocht vandaag pas weerkomen. en wat denk je! is er nog 1 eiblaasje over van 20 mm. Had nu wel mijn normale arts en die heb ik dus mooi even verteld wat ik van die andere vond. De artsen waar ik normaal bij kom die gaan heel erg op mijn eigen intuitie af omdat die bijna altijd klopt. Nou ik was dus errug boos vanmorgen. Nu moest ik dus een dubbele dosis pregnyl spuiten en morgen weerkomen voor de iui. En dus morgen ook een dubbel zo zere buik van de pregnyl.GGrrr. Ik hoop dat ik die andere nooit weerkrijg. Pfff zo zie je maar weer dat je eigen intuitie niet altijd verkeerd is en dat de artsen het niet altijd beter weten.

Groetjes Naatje

Hoi Naatje,

Wat balen. De volgende keer gewoon nog meer door drammen.
Je had ook gewoon bij de secetarese een afspraak voor donderdag kunnen maken.

Groetjes,

Ilse

Zo zie je maar weer dat ze niet altijd gelijk hebben!!
Bij mij wordt helemaal niet gekeken met echo's maar er wordt iedere dag bloed geprikt om mijn LH piek op te sporen en ik heb ook wel eens het idee gehad dat ze verkeerd aan het timen waren. Als je er iets over zegt wordt het meteen weggewuifd zoooooooooooooooooooooo irritant!! Zo van dat zeggen meer vrouwen en we hebben wel eens gekeken maar dan was het ei echt nog niet gesprongen! Ik moet er dus maar op vertrouwen maar als ik verhalen lees als het jouwe dan vind ik dit wel eens moeilijk!

lfs inge

Hai,

Jeetje, soms heb je wel zin om ze door elkaar te schudden!

Volgende keer gewoon bellen of tegenwoordig via email afspraak maken.
Liever 1x te vaak komen dan achteraf nieuws horen dat je er 1 bent misgelopen.

Nou, ik duim voor je dat het bij deze eisprong hopelijk raak is.

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan