Doktertje spelen....

Hoi meiden,

Vrijdag haalde mijn man Lyanne van het kdv en ze wilden even met hem praten.

Lyanne en haar vriendje waren die dag namelijk doktertje aan het spelen. De eerste keer had Siebe, haar vriendje zijn broek al op zijn knietjes, ze hebben hun uit elkaar gehaald en gezegd dat dat niet meer mag.

Even later waren ze het stelletje weer "kwijt", ze hoorden ze wel gezellig kletsen in het kabouterhuisje en zijn even gaan kijken. Lyanne lag al op haar buik, met d'r broek naar beneden en Siebe had al een speelgoed vorkje in de aanslag om Lyanne te temperaturen. Ze hebben ze allebei op bed gelegd, ver uit elkaar en duidelijk gezegd dat ze dat niet meer mogen doen.

Natuurlijk is hier niets sexueels aan, maar als ze niet op tijd waren geweest en Siebe was al echt aan het "tempen" geweest, had er bij Lyanne van alles beschadigd kunnen worden, daar schrik je toch wel even van.

Met Vince gaat het trouwens goed! De manueel therapeut heeft zijn nekje nu 3x behandeld en er zit een goede vooruitgang in! Zijn oortjes staan nog scheef en er is nog een afplatting te zien, maar hij heeft bijna geen voorkeurshouding meer!!

Hij is echt een ander kind geworden, een stuk vrolijker. Hij heeft sinds gisteren ontdekt dat hij met zijn handjes dingen kan pakken en daar wordt hij helemaal blij van. Hij kraait lekker en maakt heerlijke gekke geluidjes. Morgen weer naar het cb voor controle.

Hijis helemaal fan van Lyanne, hij wil weten waar ze is en begint te lachen als ze gek met hem doet!

Wat kun je je dan toch gelukkig voelen!!

Groetjes, een hele trotse mama van Lyanne en Vince

Ohoh die Lyanne, moet er wel een beetje om lachen, maar is ook wel een eng idee dat ze dit zomaar laat doen. Zou toch een beetje proberen om het duidelijk te krijgen dat dit niet de bedoeling is. Het is ook wel logisch ze spelen alles na, maar dit gaat wel wat ver.

Wat fijn dat Vince zo opknapt. Lekker aan het ontdekken nu en zo gek op zijn zus.

Heerlijke kindjes, geniet van ze.

Groetjes Nanda

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrok! Pfff, net wat je zelf al zegt, het is niets sexueels, maar toch! Ik hoop dat het niet te wijten valt aan de naam Siebe!!  . Gelukkig op dat vlak geen ervaringen!

Fijn dat het met Vince nu een heel stuk beter gaat. Wij hebben met Merijn ook een prima ervaring met therapie toen hij een paar maanden was. Bij ons was het de osteopaat die wonderen verrichtte!  Vince begint nu echt de leeftijd van ontdekken te krijgen. Leuk hoor!

Groetjes Fonske

Jeetje, ik zou ook geschrokken zijn. Gelukkig is het bij kinderen (meestal) alleen maar spel en zijn ze zich van geen kwaad bewust. Fijn dat de leidsters er op tijd bij waren. Je moet er toch niet aan denken.

Groetjes,
Nelly.

Je man zal gedacht hebben: het is begonnen met op het matje komen met apestreken van de kinderen, hahahah! Nee, alle gekheid op een stokje hoor. Wat een deugnieten, hahah! Je kunt makkelijk zeggen: het hoort erbij, doktertje spelen, maar liever niet als het je eigen kinders betreft de eerste 18 jaar....

Mooi, dat het goed gaat met Vince! En je hebt het hoofd van Nina gezien toch? Afplatting zit er nog, maar je ziet er bijna niets van als je er niet op gewezen wordt...

Liefs, marieke

Bo heeft ook een afgeplat hoofdje. Voorheen was dit ook scheef van achteren, maar dat is nu niet meer zo. De afplatting was ook veel erger dan hij nu is. De osteopaat vertelde mij dat de komende anderhalf jaar dit nog erg zal verbeteren. Als de voorkeurshouding is weggenomen, wordt dit zeker nog heel veel beter. Helaas gaat dit nooit supersnel maar verdwijnt dit langzaam. Het afplatten ontstaat sneller dan dat het weer wegtrekt.
Groetjes, Noor

oeps  tsja, wat doe je daaraan? Goed in de gaten houden dan maar hè.
Kian speelt ook graag doktertje, maar dan gelukkig wel met z'n Ernie. ("Dokter Ernie")
Fijn dat het beter gaat met je ventje.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan