Dolfinarium met Opa Arie (foto's)

Nou zaterdag zijn we dus naar het dolfinarium geweest. Het was een enorme reis van 3 uur heen en 3 uur terug. Het was een gezellige dag maar ik zal niet snel terug gaan. Ik ga dan toch liever naar een dierentuin. Het weer was prachtig en het was heel leuk. Het enige is dat je met zo'n grote groep plus kinderen wel je echt aan moet passen. Nu kunnen wij dat heel goed maar het gezin van mijn zus is daar niet zo goed in wat toch een hoop ergernis tot gevolg heeft. Dat is dan wel weer een nadeel van zo'n dag. Het belangrijkste is wel dat Marissa en Opa Arie absoluut genoten hebben en daar gaat het uiteindelijk om. En hier dan de beloofde foto's

Met papa in de trein

Naar de show kijken

Samen lunchen

Met Opa Arie in het water spelen

Het neefje met Opa Arie

Nou dat waren de foto's. We hadden, zoals jullie wel kunnen zien, echt prachtig weer

groetjes Linda

hoi hoi,
ja jullie hadden echt prachtig weer! Maar ik kan me voorstellen dat 3 uur enkele reis wat te veel van het goede is...en tja familie kun je niet uitzoeken hè, dat blijft soms behelpen .
Maar gelukkig heeft Marissa het naar haar zin gehad met opa, dat telt dan toch zwaarder.
Vond ze de show en de dieren eigenlijk leuk? Wij twijfelen nl ook of we gaan of niet of dat we naar een dierentuin zullen gaan. Weet niet wat beter in de smaak zal vallen. Natuurlijk los gezien van de reisafstand.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan