Dom dom dom

A

Anoniem

Guest
Maandag was ik voor t eerst alleen met mijn jongens.
Een turbulent ochtendje, Roef bv gegeven, Bor een broodje, allebei aangekleed, wasje erin, wasje aan de lijn, troep opgeruimd, zelf even gedouched. Om half elf zat ik, trots op mezelf, aan de koffie met een rokende vriendin.
Mmmmm, ja een peuk, dat had ik wel verdiend!!
En helaas, wat smaakte die goed....
Gisteren beide heren gegeten, aangekleed, zelf gedouched, oudste naar het KDV gebracht, boodschappen doen met Roef.
En toen liep ik erlangs, langs dat pakje wat riep: "koop mij!! dat verdien je, dat momentje voor jezelf! Kom terug, koop mij!!!"
En dat heb ik gedaan..  dom he??
Nog meer gezwicht voor de nicotine??
Groetjes Annemarie

Daar lag ik dan in het ziekenhuis met 35 Weken zwanger..
Ontzettend ziek te zijn!
Roken totaal heen behoefte meer aan.. Zelfs thuis niet en na de bevalling ook niet!

Ik was er bijna 5 weken echt helemaal af (tijdens de zwangerschap af en toe wel eens gerookt) nu volhouden en dan komt het helemaal goed!

Krijgt die kleine meid zo enorm erg last van krampjes.. En dan voel je je machteloos als moeder, voor het slapen gaan even rustig worden en flink huilen..
Maar dan wel samen met zo'n heerlijke sigaret!!

Inmiddels is het niet meer uit het pakje van mijn man roken, maar gewoon lekker mijn eigen sigaretjes in de tas hebben..

Inderdaad Stom en Dom he!

Toen ik ontdekte dat ik zwanger was ben ik van 20 sigaretten per dag naar 2 a 3 per dag gegaan..

na mn bevalling dacht ik ooh dat hou ik nu nog wel vol, heb het tenslotte 8 maanden volgehouden..

maar het is zo lekker om een peukie te roken buiten  als de kleine slaapt of zichzelf vermaakt..
dus ja nu rook ik weer bijna aan pakje per dag.. DOM

Liefs Pascale

meiden.maak je niet druk.
iedereen heeft ergens behoefte aan als het even tegen zit of spanningen heeft.
ik rook zelf niet.ook nooit gedaan maar waarom is het dom als je weer bent gaan roken.
iedereen zegd dat het slecht voor je is en dat is natuurlijk ook wel zo maar wat is tegenwoordig niet slecht voor je.
doe gewoon waar je zin in hebt en geniet ipv schiudgevoel.
sorry.moest ik even kwijt.
ben trots op jezelf dat je een mooi gezond kind op de weleld hebt gezet en als je ooit behoefte hebt om te stoppen met roken komt dat vanzelf mischien wel.

sterkte meiden en geniet

xxx sandra

hoi hoi.

tot nu toe win ik nog van de nicotine, toen ik zwanger raakte ben ik gestopt, heb het er elke dag moeilijk mee.
ik weet zeker als ik nu een hijs neem, ik ook weel verkocht ben.
nu ben ik nog sterken, maar weet niet hoe lang het duurt.
net nog stond ik iets te lang stil bij de sigareten afdeling van de supermarkt, en deze keer kon ik nog doorlopen. :(
xx
sterke
martine en sem

Terug
Bovenaan