Dom Dom

A

Anoniem

Guest
Tussen de middag kwam mijn moeder mijn zoontje ophalen om de hond uit te laten.
Maar de hond liep al aan zo'n uitlooplijn.
Ben ik daar dus overheen gevallen. Met mn hoofd in de kruidentuin/modder en met mn buik over een hekje. Dus schrik alom.
Mocht direct (gelukkig) naar het ziekenhuis, maar gelukkig was er met de meiden niks aan de hand. Natuurlijk wel goed in de gaten houden.
Ben met de vorige zwangerschap ook zo raar gevallen en een dag later had ik mn zoontje in de armen. Dus daar moet ik nu erg op letten.
Ben wel beurs van de val, pffff, moet vandaag rustig aan doen!

Dus   voor iedereen, kijk aub goed uit waar je loopt! hihi

Groetjes Bertine

Dat is inderdaad erg vervelend een val op je buik!
Gelukkig dat alles verder goed gaat!!

Wel voorzichtig blijven doen hoor...

groetjes Cathelijne

Hallo

Bedankt voor de waarschuwing, het is namelijk ook echt iets wat mij zal overkomen.
Meid veel sterkte en ik hoop dat de meiden nog ff blijven zitten

Veel liefs Cindy

Sjee zeg,
In eerste instantie moest ik lachen.....zag je al helemaal liggen met je hoofd in de modder. En toen las ik van je buik op een hekje.........sjeeeeee..........
Moet er toch niet aan denken dat er iets ergs was. Gelukkig dat je gelijk naar ziekenhuis kon en dat alles goed was.
Rustig aan meis.
Groetjes

Zoiets zou mij ook kunnen overkomen!! Echt ook iets voor mij!!
Gelukkig is alles nog goed en ik hoop dat je baby nog een poosje in zijn holletje blijft zitten!!
Voor de komende weken nog een goede raad:   Kijk goed uit!!

Liefs Hilma.

hahhaahaha,

Ik kijk nu wel extra goed uit!
Vraag bij elk uitje gewoon een hulpje mee

Zit nu alleen maar onder de blauwe plekken en ben een beetje stroef, lijk we 80!
Gelukkig heeft mijn man een hele korte dag vandaag, dus ik doe lekker niks!!!!!!

Groetjes Bertine

Auw........ zou hier ook zomaar kunnen gebeuren inderdaad.

Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen, de spierpijn zal morgen nog wel aanhouden maar daarna hopelijk snel minder worden! Doe rustig aan en laat je lekker verwennen, een beetje gebruik maken van de situatie mag best

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan