(dom) vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik lees hier steeds stukjes over 'NOD'; ik begrijp wel wat ermee bedoeld wordt, maareh... is het ergens een afkorting van? Sorry hoor, maar ik ben echt benieuwd waar het nou voor staat! Hopelijk kan iemand het me vertellen!

Groetjes, Suzan

de afkorting weet ik zelfs ook niet, maar het is de dag waarop je ongesteld moet worden. Of juist niet, natuurlijk. Maar in ieder geval de dag dat het volgens je cyclus weer te verwachten is.
Misschien dat iemand anders de afkorting wel weet.
groetjes
greet

NOD betekent: Niet Ongesteldheids Dag oftewel de dag dat je menstuatie weer zou moeten beginnen, maar dit wil je natuurlijk helemaal NIET !!!

Oja, domme vragen ?????? Die hebben we hier niet! Je mag alles vragen! Het fijne van dit forum is dat we elkaar helpen, luisteren, begrijpen en leren van elkaar!
Liefs Muis

Hoi dames!

ikzelf ben ook vrij nieuw op deze site! ongeveer een weekje. en vroeg me dezelfde vraag af! o ja en ook het klussen had ik niet gelijk door  dan voel je je ook blond hoor als je er dan toch achter kom wat het betekend!(dus je ziet je bent niet de enigste die er last van heeft hihihi)

maar toen ik vorige week met dit forum actief werd ben ik ook internet gaan afzoeken voor de term NOD en kwam ik op de verklaring
nietgewenste ongesteldheids dag

vond het ook best wel een goed term.. eigenlijk:)

Liefs jazzie

Hoi dames!

ikzelf ben ook vrij nieuw op deze site! ongeveer een weekje. en vroeg me dezelfde vraag af! o ja en ook het klussen had ik niet gelijk door  dan voel je je ook blond hoor als je er dan toch achter kom wat het betekend!(dus je ziet je bent niet de enigste die er last van heeft hihihi)

maar toen ik vorige week met dit forum actief werd ben ik ook internet gaan afzoeken voor de term NOD en kwam ik op de verklaring
nietgewenste ongesteldheids dag

vond het ook best wel een goed term.. eigenlijk:)

Liefs jazzie

Terug
Bovenaan