Dombo

A

Anoniem

Guest
Oh wat haat ik mezelf soms.
Ik moet pas volgende week ongi worden, maar van pure nieuwschierigheid heb ik net een test gedaan. NEGATIEF natuurlijk.... vast te vroeg, maar nu weet ik al bijna zeker dat ik deze keer weer niet zwanger ben. Ik ben een beetje aan het flippen sorry.
Moest het even kwijt.

ach joh, ik kan me ook nooit inhouden, ben veel te nieuwsgierig
ben nu 8 dagen overtijd en tet nog steeds negatief

Wat is het moeilijk om iedere maand weer zolang te moeten wachten he ? Was de maand maar zo kort dat je alleen hoeft te klussen en dan direct antwoord hebt......Ik heb bij mijn afgelopen zwangerschap een hele week voor mijn nod een positieve test gehad dus nu heb ik ook steeds de neiging om weer te gaan testen. ( helaas miskraam ) Nu haal ik ze niet meer in huis en wacht tot ik overtijd ben. Iedere keer weer zo'n teleurstelling wil ik niet meer. Succes en kop op ! XXX

Hoi Anoniem,

Je bent niet de enige die zich niet in kan houden hoor. Mijn cyclus was deze maand helemaal een beetje raar. Ik had in het begin van de maand wat licht gevloeid en achteraf was dit toch een menstruatie. Ik heb al drie testen verpest voordat ik überhaupt mijn eisprong heb gehad, ha ha!

Vandaag is mijn NOD en wéér heb ik net getest. Negatief helaas... Van het weekend test ik nog maar een keertje met ochtendurine. Vaak test ik nog stiekem ook, omdat ik weet dat mijn man het niet goed vindt als ik daar zoveel geld aan uit geef. En als ik dan testen bij Babybrabbel bestel denk ik weer: "Ach, ze zijn toch goedkoop" en dan kan ik me al helemaal niet meer inhouden...

Dus als we het over een Dombo hebben dan ben ik het wel. Ik lach er maar een beetje mee...

Groetjes

Terug
Bovenaan