domini

Hoi,

Hier een beetje hetzelfde verhaal.
Op de echo vorige week maandag bleek dat het kindje niet verder gegroeid was dan 7 weken. [Zou nu 9 weken en 3 dagen zijn]
Ook ik had helemaal geen klachten, geen bloedingen gehad enz.
Nu sinds het weekend wat ongesteldheidsklachten.
Sinds gisteren echt steeds wat bruin/bloedverlies.
Hoop dat het snel door gaat zetten, want wil liever niet gecuretteerd worden.
Ik zag mezelf al weer helemaal in mei achter de kinderwagen lopen.
Heb trouwens  een zoontje van 2 jaar.
Dit is mijn 1e miskraam.

En hoe is het met jou nu?
Al wat bloedverlies gehad?

Groetjes Jess

Hai Jaikke!

Sorry had van de week niet meer gekeken. Heb toevallig net al op een ander bericht van jou gereageerd.
Met mij gaat het dus lichamelijk al weer heel goed. Geestelijk met ups en and downs. Was ons eerste kindje.
Verder zitten we nu in een periode dat iedereen zwanger, bevallen e.d. is en dat is zo'n eerste week wel even moeilijk is. Omdat in je gedachten iedereen je rond dit moment zou feliciteren! Maar ja dat zijn allemaal bijzaken, wat hopelijk vanzelf minder wordt. Ik ben gelukkig niet minder blij voor mijn zwangere vriendinnen. Maar denk er wel achter aan, dat had bij ons ook zo gekund.. Wij hebeben trouwen besloten om het niet aan iedereen te vertellen, alleen naaste familie en wat goede vrienden.

Jij sterkte toegewenst en hoop je ook op het andere   forum weer tegen te komen!

Hoi,

Goed om weer wat van je te horen.
Hier gaat het lichamelijk ook al wat beter, nog een beetje ongesteldheidachtig.
Hier kwam 't slechte nieuws van ons ook allemaal in een week van 2 geboortes en een schoonzus die vertelde dat ze zwanger is (en wel een goede echo had gehad).
Dat was ff slikken ja, maar idd we zijn natuurlijk wel blij voor ze.
Hopelijk zijn we weer snel opgeknapt en mogen we elkaar idd weer begroeten op een ander forum....

Groetjes Jess

Terug
Bovenaan