Domme actie Lydia

Kan het topic zo snel ff niet vinden, maar er vroeg toch laatst iemand of  onze lieve bloedjes van kinderen wel eens   domme stunts uithalen? Lydia had er net 1: ze is overduidelijk nog niet toe aan drinken uit een gewone beker (stopt haar tong er altijd in), dat blijkt wel. Er stond een glas cola van mij op tafel, en ze blijft eigenlijk altijd overal van af. Ik was ff in de keuken iets te snaaien aan het zoeken, opeens een hoop gegil: kom ik bij haar, heel haar buik onder de cola, net als de vloer. Aan haar kin hing nog een grote druppel. Ze wijst naar mijn glas en zegt, is nie jou (dat betekent bij haar: is niet van jou dus daar moet ik van afblijven). Dus ik spreek haar streng toe en vraag of ze met haar tengels aan mama's cola heeft gezeten, is het antwoord nee! Tuurlijk niet schat... Gelukkig vindt ze cola  erg vies (zal tijdens de zwangerschap wel genoeg binnen hebben gehad met een colaverslaafde moeder) en was ze erg gepikeerd over haar natte kleren. Heb haar romper expres nog een paar minuten aangelaten, dus die heeft haar lesje wel geleerd: deed niet anders dan wijzen op haar buik en verafschuwd bah roepen...
Moraal van dit verhaal:  drinken uit een gewone beker stellen we nog even uit

Groetjes, Rianne en een inmiddels weer droge Lydia

Terug
Bovenaan