na veel jaar in de mmm te hebbeb gezeten na de 1e ivf zwanger.nu mijn zoontje 4 is is het verlangen erg groot voor een 2e kindje.helaas 3 icsi gehad en niet gelukt.wel verdrietig maar goed ik ben zeer gelukkig dat ik 1 kind mocht krijgen.nu elke keer als ik mijn zoontje naar school breng krijg ik te horen goh is hij enigs kind? word het niet eens tijd voor een 2e? kom ik gisteren bij de supermarkt zegt de cassiere,je bent toch al 35 en je zoontje is al 4 goh tegenwoordig wachten mensen wel erg lang voor een 2e kind.ik was zo kwaad en ben zo de winkel uitgelopen.kon geen woord meer uitbrengen.wat heb je toch veel domme mensen op de wereld,denk eerst eens na voor je iets zegt.wat ik wel heel moeilijk vind en wat mij ziels veel verdriet doet is dat mijn zoontje steeds vaker vraagt of hij alsjeblieft een zusje of een broertje mag.het idee dat ie altijd alleen blijft doet wel pijn.zo ik moest even mijn verhaal kwijt.ik besef heel goed dat ik elke dag geluk heb mijn mijn mooie zoon en dit koester ik ook.