domme pech

Hallo meiden.

Ik ben op 5 januari met een zwangerschaps duur van bijna 38 weken mijn meisje verloren.We hebben obductie laten doen.
Helaast is er niks uit gekomen, ze noemen het gewoon een domme pech.
Woensdag moet ik nog wel geopereerd worden omdat er nog wat placenta resten in zit wat verkalkt is.Afgelopen donderdag was haar as ook vrijgeven.Na de operatie laat ik een tattoo zetten van haar as, dan heb ik ze voor altijd bij me.Maar we hebben besloten als de operatie achter de rug is ,dan proberen wij het op nieuw.

Groetjes peggy

Bitter is dat he?

Wij verloren ons zoontje 3 jaar geleden na een zwangerschap van 39 weken en 4 dagen.
Ook bij ons werd er niets gevonden, en werd afgedaan als een foutje van de natuur.
Wij hebben ieder een medaillon met wat as erin, en ook een tattoo laten zetten.
Ik een engel met Rody zijn naam erin, en mijn man een dromenvanger met rody zijn naam erin.

Ik heb vorig jaar mei een prachtige dochter erbij gekregen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en natuurlijk veel geluk.

groetjes Nicole

hallo weet wat je voel ben verleeden jaar nov een meisje verlooren met 40 weeken en 3 daagen kyara heet ze naar de uitslag zei is gestorven aan placenta los laating en had veel stuurstof te kort ik laat in april haar eiegen voetjes op me enkel zeten dan heb ik dat ook altyd bij me   we heben een half jaar gewacht met zwanger worden ben nu 33 weeken zwanger heel spanend alemaal krijgen een jongen nu en gaan het met 38 weeken haalen met keizersnee sterkte liefs jolanda

Terug
Bovenaan