<p>Hallo allemaal,</p><p>vandaag hadden we een prachtige 4d echo van onze knapperd. De verloskundige was heel blij met de mooie beelden, en ze vond hem ook helemaal schattig. Wij ook uiteraard, prachtige lipjes en neusje, ben heel blij dat we dit gedaan hebben. Maar nu kregen we net een reactie van iemand die totaaaal geeen verstand heeft. Ja dat ziet er raar uit ziet een baby er zo raar uit? Lijkt smeagol wel. Omijngod ik werd zoo boos van binnen, helaas moest ik mijn respect bewaren. Op sommige fotos is het beeld wat wazig en onduidelijk waardoor het gezichtje niet mooi mee vormt. Maarja dat hoef ik jullie niet uit te leggen! Ik merk echt dat ik met niemand meer op kan schieten door continu domme opmerkingen!! Van mensen die niet zwanger zijn of geen kinderen hebben OF verstand er van hebben. Laatst ging iemand een discussie aan, ik vertelde dat ik toch om de zoveel uur op ga staan om mijn kindje borstvoeding te geven. Oh nee hoor je kan je kind gewoon door laten slapen, ik antwoorde daarop oh nee hoor ik laat mijn kind toch niet bij wijze van 7 uur doorslapen (in het begin). Jawel hoor dat moet en dat kan gewoon dus. Ik werd zooo boos. Ze doen echt alsof ze het allemaal beter weten. Zonder dat ze ergens enig verstand van hebben. Ik voel me continu uitgedaagd. Hoe gaan jullie hier mee om?? Het zijn ook mensen die ik echt moeilijk kan ontwijken. HELAAS!! Oke dit moest er gewoon even uit. </p>