<p>Hallo, </p><p>Sinds september zijn wij aan het proberen om zwanger te worden maar niet heel gericht.. meer we zien wel wanneer het komt idee.. echter werken mijn vrouwelijke hersenen niet zo mee in deze gedachte haha
</p><p> </p><p>Nu heb ik een korte cyclus van zo'n 26 dagen gemiddeld. Afgelopen maand werd ik echter 2 dagen eerder ongesteld. </p><p>Mijn vraag luid nu; is mijn eisprong dan ook eerder? </p><p>Gekke is een beetje dat ik altijd rond mijn eisprong pijnlijke borsten krijg en dit houd tot mijn menstruatie aan en bij het eerste bloed verlies, vloeit de pijn mee... </p><p>Nu zou ik volgend de app zondag mijn eisprong gehad moeten hebben maar ik voel nog steeds helemaal niks. </p><p>Geen pijnlijke borsten, geen afscheiding, helemaal niets. </p><p>Ps. Ik had een koperspiraal al 2.5 jaar dus geen ontpillen of wat dan ook.. </p><p> </p><p>Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.. word er onzeker van dat mijn cyclus zo verschuifd en qua standaard dingen veranderd.. </p><p>Groetjes M. </p>