Domme vraag??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!
Ik ga over 3 weekjes lekker met verlof maar nu hebben mijn leidinggevende en ik een soort van discussie over wanneer mijn laatste dag is..
Ik ben op woensdag uitgerekend, en werk op maandag woensdag en vrijdag. Volgens mij werk ik dan op een maandag mijn laatste dag, en niet op woensdag, toch??
Vorige keer was ik op een zaterdag uitgerekend en werkte ik simpel mijn laatste dag op vrijdag, maar nu komen we er niet uit...
Gr. Anne-Marie

Hoi Anne Marie,

Helaas heeft je leidinggevende gelijk (volgens mij). Je verlof gaat in met 34 weken +1 dag, dat is exact 6 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum.

Ingeborg

Volgens mij mag je kiezen. Of deze woensdag vrij of de laatste woensdag van je verlof en begin je dan weer op de vrijdag.
We gaan gelijk met verlof.

Succes,
Gr. Sarah

Hoi,

Je baas heeft gelijk! Ik ben ook op een woensdag uitgerekend en dacht dus dat mijn verlof op de woensdag 6 weken voor de uitgerekende datum in zou gaan, maar volgens het UWV (ik zit gedeeltelijk in de ziektewet wegens bekkeninstabiliteit) en mijn werkgever gaat het officiële verlof op de donderdag in!

Succes!

MicK78
33+2

Hmm, nou ja, die ene dag maakt ook niks uit.. Kan ik nu beginnen met het aftellen van de dagen!!
Thankx!!!
Gr. Anne-Marie

lekker belangrijk die ene dag, geeneens de moeite waard voor een discussie lijkt mij..

Het is idd niet belangrijk, en het was ook geen echte discussie, maar we waren gewoon een beetje aan het strijden over wie er gelijk had...
Dus ' lekker belangrijk' was het inderdaad niet nee, maar je kan het maar niet weten...

Terug
Bovenaan