Domper!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Mag dus echt nog niet beginnen met ivf! Ik heb links een cyste die eerst moet verdwijnen, dus drie weken aan de pil. Op 11 september heb ik mijn volgende afspraak en dan gaan we dus wel echt beginnen!!

Ik heb een keer eerder een cyste gehad en die is vanzelf weer verdwenen en numet een paar weken pil, gaat dat ook weer gebeuren. Daar gaan we vanuit....!

Nog even wachten dus...

Liefs Daisy

He jakkes wat een tegenvaller! hopen dat de cyste snel weg gaat en het traject eindelijk echt kan beginnen!

Dat is inderdaad erg jammer..
Ik heb zelf ook een cyste gehad alleen dan in me borst jammer genoeg groeide die van mij alleen maar en moet ik geopereerd worden.

Succes en hoop dat je de 11de hoort dat jullie er voor kunnen gaan

Hey dromertje, het soort cystes dat hier ontstaan zijn lege follikels die nog niet zijn verdwenen. Volgens mijn arts totaal niet te vergelijken met cystes in bijv. nieren, oid. Ze hebben dezelfde naam, maar zijn qua structuur ed niet te vergelijken. Gelukkig maar!
Maar wat vervelend dat jouw cyste operatief verwijderd moest worden! Hier gelukkig niet het geval...

X

Nee he wat een ontzettende tegenvaller zeg! Hopelijk is hij de volgende keer verdwenen en kunnen jullie echt aan de slag!

Is inderdaad maar goed dat het niet het zelfde was bij mij was het namelijk een ingekapseld verwaarloosde borstontstekking wat bij verwijdering ruim 3cm was

Wat ontzettend jammer daycey!! Vanaf 11 september vol goede moed beginnen dan.. succes meid!

Lieve Dais,

Dat meen je niet???? Het zit ook niet mee hé, net nu eindelijk denkt te kunnen gaan beginnen, ik baal voor je.

Hopelijk is die cyste gauw verdwenen en kunnen jullie ECHT aan de slag want jullie zijn nu echt aan de beurt hoor.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan