Dompertje

Hallo Meiden,

Ik heb net de vk gebeld want iedereen vroeg aan mij of ik wel bij een vk mocht lopen, want bij mijn eerste kindje liep ik bij de gynacoloog omdat hij een dismatuurtje was. (Dat betekent dat hij klein was maar dat ik wel de zwangerschap uitgelopen was) Ik kreeg dat zoveel te horen dat ik ben gaan bellen. De vk zei dat ik het aan mijn gynacoloog moest vragen want het legt er maar net aan hoe klein hij was. Ik het ziekenhuis gebeld en ik moet voorlopig bij hun op controle blijven wat in houd dat als het weer een kleintje word ik niet thuis kan gaan bevallen en dat wil ik zo graag. Als het wel goed gaat mag ik terug naar de vk en alsnog thuis bevallen. Ik hoop dus dat het dit keer wel goed gaat. Het is maar weer afwachten.
Bedankt dat jullie even wilden luisteren.

Liefs,
Wendy
 
daar zijn we hiet toch allemaal voor,om naar elkaar te luisteren en je verhaal kwijt te kunnen.ik zal voor je mee hopen dat het deze keer allemaal goed gaat!!!

p.s kom jij uit de buurt van rotterdam??

groetjes claudia
 
toch wel vreemd, want meestal is het zo dat je aan het begin juist bij de vk kan blijven en dan via medische indicatie in week 32 ofzo pas bij de gyn zit.
heb ik ook 2 keer gehad, en ik vond het heel prettig. In het ziekenhuis is afspraak nooit afspraak en daar werd ik niet goed van.
succes verder
 
Ja het is ook vreemd maar waarschijnlijk is het omdat mijn zoontje echt heel klein was 2180 gram en 44 cm.
Eigenlijk zo groot als een prematuur. Misschien dat ik daarom eerst op het zh controle krijg. Ik weet het ook niet.

Groetjes
 
aaahhh...dat verklaard het leggen van jou haha,mijn man heeft daar ook een hele poos gewoond en gaat ipv van liggen ook altijd leggen...hij is in R'dam geboren,vandaar dat ik me af vroeg of je daar van daan kwam...maar leiden dus...

groetjes claudia
 
Terug
Bovenaan