don nod nu twee streepjes

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb sinds kort ovu testen in huis de 9 e was mijn nod hed ook netjes 2 streepjes staan maar nu ben ik al een tijdje verder en heb ik donderdag mijn nod. ik dacht laat ik eens kijken met de test van clear blue ( ovu test) en ja hoor 2 dikke strepen nu mijn vraag naar de eisprong zakt toch je lh of blijft je lh hoog als je zwanger bent? raar misschien maar haal hier stiekkum hoop uit want het ook gehoort dat sommige het hier gebruiken als zwangersschap test.

nou wie weet hier meer van.

liefs annieka

Hoi annieka,

Deze zelfde vraag heb ik een tijdje geleden ook gesteld, en het blijkt dat die ovutesten tot 5 dagen na de eisprong positief kunnen aangeven, soms zelfs langer. Als ze langere tijd positief aangeven zit er inderdaad ook een kans in (dus niet gegarandeerd) dat je zwanger bent...Bij mijn laatste eisprong (1 week geleden) gaven die testen ook 3 dagen positief aan, wie weet....

Maar ja,  voor uitsluitsel zal je toch tot je nod moeten wachten, maar ik  voor je dat het raak is!!

Greetz Jen

thx even afwachten dus maar ik ben nu elf dagen verder dat ie positief aan geeft
vindt het super spannend maar don mijn nod en dan weet ik meer

ik zal ook voor jou duimen.

liefs annieka

heyy,

waar had je     di8e   tes t gekocht   dan..die   ken   ik   namelijk   niet   die je   al   eerder   kan gebruiken?!!

liefs   maagd

Terug
Bovenaan