Donderd agEcho

Hallo

Nou vanmiddag naar de huisarts geweest omdat mijn verloskundig heel makkelijk zei ondanks je bloedingen wacht maar tot 12 maart ga dan maar testen is die dan nog positief mag je bellen voor een afspraak. Nou dat zat me dus echt niet lekker huisarts begreep mijn ernorm. Gelijk gebeld met ziekenhuis en die zeiden ook laat haar maar komen kunnen we met een echo even kijken of we kunnen zien wat er aan de hand is..... Zo gelukkig dat er nu iemand is die mijn angst herkent. Dus nu donderdag de echo afwachten en dan zien we het wel... Wil gewoon weten wat het is is het een miskraam of zit er nog een vruchtje.. ben nu ^6 weken en 2 dagen


groetjes Angela
 

Wat goed van je dat je toch naar de HA bent gegaan en wat fijn dat je nu niet meer zo lang hoeft te wachten.
Echt drie weken is ook niet te doen.
Groetjes Judith
 
Hai
Ja ik laat weten hoe het is gegaan....annend hoor. Pff ja was zo teleurgesteld door mijn VK dat ik zoiets had van jah hier blijf ik niet mee lopen Wil weten of ze iets kunnen zien...Juist hun moeten weten hoeveel stress dit met zich mee neemt...


Groetjes
 
Heel fijn dat je eerder terecht kon.
Ik heb toen ik begin van zwangerschap bloeding had 's avonds huisartsenpost gebeld,mocht toen diezelfde avond komen voor een echo.Waren wij ook zo blij mee,had anders echt niet meer kunnen slapen.
 
SUPER!! Goed dat je assertief bent geweest! Hopelijk pakt het morgen goed voor je uit. Ben je al zenuwachtig??? Spannend hè?

Succes hoor!
 
Terug
Bovenaan