donderdag 16 weken echo

wij doen een extra 16 weken echo .
ben zo benieuwd want dan weten we hopelijk wat het word . jongen of meisje maakt mij niks uit .
maar ik kan echt niet wachten.

Hey! wij krijgen elke 4 weken gewoon een echo, maar ik ben woensdag 16 weken en heb dan dus ook een echo! Ik verwacht niet dat we het dan al weten, wat het wordt maar het zou wel leuk zijn...!!!

Succes liefs kim

Hoi,
Spannend hoor en ik hoop dat ze het kunnen zien.
Wij zijn ook zo nieuwsgierig. Heb al gekeken of we een pretecho kunnen laten maken, maar tot nu toe kunnen we niet op de aangegeven tijdstippen..
Nog 4,5 week en dan hebben we de 20weken echo, dus we moeten nog even geduldig zijn (is ook beter voor mijn portemonnee, haha)

Veel plezier!
Gr Ilse

spannend!! wij met ruim 15 weken ook! ben nu 13,5e week en de VK kon ons met redelijk wat zekerheid zeggen wat het geslacht is. geen 100% natuurlijk maar daarvoor is het wat mij betreft ook nog even te vroeg!
wel erg leuk om al een idee te hebben.. soms is het gewoon heel goed te zien zei ze..
heb al ff een echo foto op de hyves gezet!

liefs

Spannend! ik heb een 16 weken ingepland bij een pret echo bureau. Dan kan mn dochter alles op dr gemak bekijken en word het goed uitgelegd wat er te zien valt. Hopelijk weten wij dus volgende week woensdag ook het geslacht!

Veel plezier donderdag
gr Andrea

Terug
Bovenaan