donderdag 1e sollicitatiegesprek

A

Anoniem

Guest
Jaaaaa, eindelijk is het dan zo ver. Ik mag op gesprek komen. Ik had al een aantal open sollicitaties gedaan, bij allemaal was er geen plaats... En een tweetal sollicitaties voor voltijdfunctie waarbij ik in de brief had aangegeven dat ik deeltijd wilde werken. Daar ben ik beide keren op afgewezen..... Nu heb ik gesolliciteerd naar een functie waarbij ze niet aangegeven hadden voor hoeveel uur het was. Daar heb ik in mijn brief ook maar niets over gemeld. Nu mag ik gelijk komen! Ze waren erg enthousiast. Hopelijk valt er over deeltijd te praten en wordt het geen afketser. Maar goed ik ben al zo blij dat ik op gesprek mag komen. De rest zien we donderdag wel. Ik moet er al om 8 uur zijn! Spannend hè... Duimen jullie voor me?
Ben nu even snel nog een portfolio aan het maken om mee te nemen.... Hehe, dat is wel weer even wennen maar wel weer leuk om daar mee bezig te zijn.
Chrisja

Heel veel succes!
Anne duimt al voor je! Doe ik donderdagochtend ook mee, goed?

Groetjes,
Natasja

Heeeeeeeey Chrisja,

Super man dat je op gesprek mag komen en ik hoop dat het wat voor je is en dan ook in deeltijd natuurlijk.
Ik duim dat het goed komt en dat je aan de slag kunt (of ben ik nu al te voorbarig).

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Terug
Bovenaan