Donderdag 20 weken echo!!

Hallo Allemaal.!

Nog 2 nachtjes wachten en dan weten ook wij hoe het met onze kleine wonder gaat, en wat wij zullen verwachten een meissie of een jochie.. heel spannend allemaal.

Groetjes Kimberly

Hallo allemaal

Vanmorgen de 20 weken echo gehad.
Onze kleine meid, maakt het goed, groeit mooi, zag er allemaal goed uit gelukkig..
Nu genieten van de laatste 20 weken.

Groetjes Kimberly

Hallo allemaal,

Wij hebben ook vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Helemaal volgens het boekje.

Alleen heb ik een voorliggende placenta die slechts 1cm vanaf de baarmoedermond ligt. Daarom krijgen we bij 32 weken weer een echo. Om na te kijken of dit misschien 2cm is geworden (dat hebben ze het liefste) anders mogelijk indicatie ziekenhuis bevallen i.v.m. verhoogd risico op bloedverlies bij de bevalling. Maar ik weet niet of ik dat nou zo erg vind. Vorige keer ook in het ziekenhuis bevallen en dat was prima. Al lijkt thuis me ook wel ontspannen... maar eerst maar eens de rest van de zwangerschap :)

Groet, Eva

hallo allemaal
mijn 20 weken echo is nu alweer zon anderhalve week geleden. alles was goed met ons kleine kereltje. nu nog een naam en dan hebben we alles voor elkaar. tog prettig om te weten dat de deskundigen het zo vroeg kunnen zien, mocht er iets mis zijn geweest wat overgens niet zo is. perfecte hartslag perfect lijfje en overduidelijk een piemeltje.
we zijn in de wolken.
succes allemaal

Terug
Bovenaan