Donderdag combinatietest

Donderdag heb ik de combinatietest en tot mijn verbazing ben ik best wel zenuwachtig! Ben inmiddels 11wk + 5 morgen en hoop zo dat alles oke is!! Hou jullie op de hoogte. Gaan er nog meer van jullie de combinatiestest doen?

Oh wat spannend! Logisch dat je zenuwachtig bent... Had je dat niet verwacht?
Hoe werkt dat, hoor je dan meteen de uitslag of moet je dan weer dagen wachten?

Wij doen het zelf niet. Ik denk dat het ook superspannend zou vinden hoor, er hangt nogal wat vanaf toch?

Succes! Ik duim voor je voor een goede uitslag!

Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg. zal wel weer een week duren ofzo....
Wij hebben bewust gekozen om het wel te doen.... ik ben 38 en heb fibromyalgie (weke delen reuma, dus je spieren, pezen enz) Een kindje met down syndroom is waarschijnlijk niet te behappen voor mijn, lichamelijk dan. Tijdens de zwangerschap maakt het niks uit, maar daarna begint het pas. Dus we willen het wel laten berekenen. komt het positief uit de test, gaan we niet verder voor een punctie ofzo hoor......

Wij laten hem ook doen...hebben we bij de eerste ook gedaan. Mijn partner wil het graag voor de zekerheid.

Ik moet de 28e voor de tweede termijnecho en dan meteen bloed prikken en een week erna de nekplooimeting en horen we meteen de bloedresultaten...

Wij laten hem ook doen...hebben we bij de eerste ook gedaan. Mijn partner wil het graag voor de zekerheid.

Ik moet de 28e voor de tweede termijnecho en dan meteen bloed prikken en een week erna de nekplooimeting en horen we meteen de bloedresultaten...

Spannend hoor!!

Ik ben vandaag ook 11+ 5 en heb ook fibromyalgie....
Hihihi...wat een toeval. Ik ben nu zwanger van de 4de, maar laten geen combinatietest doen. Hebben we ook niet bij de andere gedaan. Zou ook niet weten hoe ik het lichamelijk moet doen als ons kindje een handicap zou hebben....Werkte zelf in de gehandicaptenzorg, maar ben daar noodgedwongen mee gestopt. Mijn lichaam trok het niet meer.

Succes morgen en hoop voor jullie op een hele goede uitslag!!

groetjes

Terug
Bovenaan