donderdag inleiden

Hoi hoi,

Ik ben vanmorgen weer voor controle geweest.. En ze gaan me woensdag opnemen in het zkh, krijg dan iets van hormonen ingebracht, zodat ik ontsluiting krijg en donderdag willen ze me dan echt gaan inleiden..
Super spannend, en een heel raar idee..
Maar ik heb er wel zin in... nou ja.. in het gedeelte na de bevalling dan.. als we ons kleintje in onze armen houden.,.

Zo'n raar idee dat we donderdag echt een dochtertje erbij hebben...

Groetjes Maike

Oh trouwens.. ik ben donderdag dan precies 38 weken zwanger...
Ze gaan me inleiden omdat ik antistoffen heb aangemaakt in mijn vorige zwangerschap.. anti-jka..
Het risico daarmee wordt groter naar het einde van de zwangerschap, dus willen ze niet afwachten tot met misschien mis gaat, maar eerder ingrijpen..
Dus vandaar nu al inleiden...

groetjesssssss

Zo, dat is wel een raar idee, dat je al weet wanneer je je dochter in je armen kan houden. Maar dat geeft wel een rust denk ik. Heel veel succes donderdag en laat even weten hoe alles gegaan is.

Oe dat is zeker spannend! Wel een heerlijk vooruitzicht, donderdag jullie dochtertje! Stiekem wel een beetje jaloers hoor ;) Tenminste, het weten wanneer je je kindje in je armen hebt. Die onzekerheid over de antistoffen lijkt me heftig...
Heel veel sterkte met de bevalling en indd laat even horen hoe alles is gegaan!

Terug
Bovenaan