Donderdag is het dan zover

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Donderdag is het dan zover! Dan hebben we eindelijk onze afspraak bij de uroloog.
(na 2 á 3 maanden wachten)
Nou hoop ik zo dat hij goe nieuws heeft. En dat we op een "normale"manier zwanger kunnen worden.

Ik ben ik niet al zwanger?
Heb al een paar dagen last van maagzuur. Misselijkheid en ben heel erg moe.
Maar ik heb niet te veel hoop. Wat zo gaat het altijd. En dan toch nog negatief testen.

We wachten maar weer gewoon af.

Heb wel een aantal positieve dingen.
- ik ben 4 maanden gestopt met roken
- mijn vriend 3 weken.
- zijn gezond aan het eten.

Dus misschien is er een klein beetje hoop.

Voor de mensen die zwanger proberen te worden veel geluk.
En zwangere een hele fijne periode gewenst.

Liefs Inge
(ronde 11, 1e kindje)

hallo,

Nou ik wilde je graag succes wensen en ik hoop dat jullie positief nieuws krijgen.
En Super dat je bent gestopt met roken. Ben zelf ook ongeveer 4 maanden geleden gestopt en mijn man ook. (valt soms niet mee zeker niet als het spannend is met zwnger worden)
We zijn zelf niet zo lang bezig, pas 3 maanden, en ben nu 11 dagen over tijd......spannend test negatief........maar volgende week naar de ha en dan zien we wel.

groeten lonneke (ikke)

Dat is inderdaad spannend als je overtijd bent!
Hoop voor jullie dat je zwanger bent!
Veel succes. En bedankt voor je reactie.

Liefs Inge

Hoi Inge,
Ik wil jullie veel suc6 wensen voor donderdag! Hou je ons op de hoogte? Ik ben wel erg benieuwd.
Hoe verder je komt, hoe minder je je kwaaltjes serieus neemt he. Wij zitten nu in ronde 7 en heb maffe buikpijn, een beetje beroerd en erg moe, maar heb zoiets van eerst m'n nod en dan ga ik daar pas in geloven. De rd komen braaf iedere maand op tijd, dat is voor anderen een genot misschien... Nou ben ik weer over mezelf aan het kletsen, was niet de bedoeling! Ik wil jullie veel suc6 wensen en dat er goed nieuws uit komt. Veel liefs Lientje

Hey.

Ook ik wil je heeeeeeel veel succes wensen morgen.
Erg spannend allemaal en ik hoop dat je met goed nieuws verschijnt hier op het forum.

Groeten van Miena.

Heel erg veel succes!!! Hoop dat er positief nieuws is.

Groetjes

Nou meid, ik zal voor je duimen dat je positieve dingen te horen krijgt.. en dat je snel zwanger kan worden!

want met de verandering van jullie levenstijl is het 1e goede nieuws al binnen..

Liefs Iris

Terug
Bovenaan