donderdag is t zover

Hey meiden,

Allemaal goed nieuws zie ik, leuk hoor. En voor degene die bijna een echo krijgen, spannend!!!

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest en donderdag wordt ik gecurreteerd. Het wordt een dagopname en dan ben ik overal vanaf als t goed is. Ik zag t niet zitten om nog langer te moeten wachten tot t uit zichzelf komt. En nu kan ik deze week nog terecht dus dat is wel fijn. Ik ga onder algehele narcose en van slapen tot wakker worden duurt t een half uurtje dus dat valt mee. Ik hoop dat ik er daarna niet al te veel last van heb. En dan over 6 weken op nacontrole en daarna gaan ze verder onderzoeken hoe t komt dat ik 3 miskramen achter elkaar heb gehad. Dus t is allemaal nog spannend.

Kus

Hey,

Succes donderdag. Wel beter dat je er nu niet op hoef te gaan zitten wachten. Blijft klote natuurlijk, maar je doet er zo weinig aan. Hoe laat moet je. Zal in ieder geval voor je duimen. Hoop ook dat ze de oorzaak van de miskramen weten te vinden. En natuurlijk dat je over een niet al te lange tijd mag genieten van een hele zwangerschap.

Succes, Liefs Noor

Hey sweet mama,

Succes de komende tijd, ik weet helaas wat je door maakt, ik heb afgelopen jaar ook 2 miskramen gehad. Ik hoop voor je dat je volgende zwangerschap gewoon helemaal goed gaat en dat je snel een klein babytje krijgt!
Ook sterkte met alle onderzoeken.

Liefs Jen

Hoi, sterkte donderdag, heftig hoor. Wel fijn dat je al snel terecht kon, het lijkt me heel moeilijk om met die wetenschap te moeten wachten. Ik hoop ook dat je er niet zoveel last van gaat hebben. Hou je ons op de hoogte?

groetjes
Ing

Hoi, sterkte donderdag, heftig hoor. Wel fijn dat je al snel terecht kon, het lijkt me heel moeilijk om met die wetenschap te moeten wachten. Ik hoop ook dat je er niet zoveel last van gaat hebben. Hou je ons op de hoogte?

groetjes
Ing

hoi,
succes morgen,sterkte komende tijd.
neem de tijd voor het herstel doe rustig aan.
hoop toch dat je zo min mogelijk pijn heb daarna.
misschien helemaal niet.
heb er geen ervaring mee.
maar erg jammer,hoop dat ze je verder kunnen helpen.
gr marjan

Terug
Bovenaan