donderdag naar de gyn pff ben vet gestrest.

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal

ik moet weer ff zeuren na 11 dagen alweer ongi baal er als een stekker van iedere keer weer en ben al meer als 2 jaar van de pil af.
nu mag ik dan eindelijk donderdag naar de gyn toe en zie er best tegen op vooral omdat ik dan weer ongi ben. heb elke dag het gevoel dat ik wel huilen kan alleen het lukt me niet. pff soms is het leven gewoon even heel moeilijk puur omdat ik bang ben dat ik niet zon lief klein mensje op de wereld kan zetten.

ik hoop dat er snel duidelijk is wat ik mankeer maar volgens mijn huisarts zat er iets niet goed na onderzoek en ik moest rekening houden met het feit dat ik misschien niet zulke leuke dingen te horen zou kunnen krijgen, neem aan dat een huisarts niet zomaar dat soort dingen zegt.

nou even afwachten dus voel me super k''t

weet iemand wat me te wachten staat donderdag?

liefs annieka

oh jeetje.
wat lijkt me dit verschrikkelijk zeg. ben zelf altijd een beetje bang dat er aan ons iets is waardoor het niet zou lukken. ook al is er geen enkele aanleiding voor.
ik heb geen idee wat je donderdag te wachten staat maar duim voor je dat het allemaal wel meevalt en dat je toch zo'n klein hummeltje op de wereld kan zetten met je mannetje.

heel veel sterkte meis!!!!

hee Anika,

Ik moet volgende week donderdag naar de Gyn..... verwacht zelf ook geen geweldig nieuws... ik ben in november gestopt met de pil maar heb nu tijdens mijn ongi de eerste 2 dagen mega buikpijn!! .... de dokter dacht aan endometriose.....

heel veel vrouwen hebben dat, maar niet iedereen heeft er klachten van.... De klachten kunnen varieren van buikpijn,veel bloedverlies, onregelmatige cyclus etc. etc.

de mate waarin  je het hebt heeft niks te maken met de hevigheid van de klachten. (mensen met geen  klachten kunnen wel flinke endo hebben, terwijl mensen met heel veel klachten misschien maar een lichte vorm van endo hebben)

Misschien kan dit de oorzaak zijn van jouw klachten? Ik heb zelf best wel wat overeenkomsten...
als je Endometriose hebt wil dat niet zeggen dat je geen kinderen kunt krijgen. Vaak alleen in het ergste geval! dus.... Mocht dit het zijn heb je een grote kans dat je gewoon een klein wondertje op de wereld kunt zetten!!

hopelijk heb je hier wat aan!
veel sterkte en suc6 bij de gyn!!

xxx Snoopy

Hoi Annieka,

Ik wil je even heeeeeeel veeeeeeel succes wensen!!!!
Is inderdaad niet echt leuk wat je huisarts heeft gezegt.
Ik hoop daarom ook dat hij zich heeft vergist en dat ook jullie zo'n klein ding op de wereld mogen zetten! Wij krijgen donderdag de uitslag van echo die ze 2 weken geleden hebben gemaakt bij mijn vriend ( ook heel zenuuwachtig dus) Hoop zo dat ook wij dan te horen krijgen dat alles goed is. Maar ja we zullen nog even geduld moeten hebben.

Nou heel veel sterkte donderdag en ik zal aan je denken en voor je duimen!

Heel veel liefs bontrie

He Annieka,
Ik zou je niet kunnen helpen maar je wel heeeel erg steunen en duimen natuurlijk!!!!!!Het is niet leuk idd wat de arts gezegd heeft en ik hoop dat jullie snel een beebje kunnen maken!!!!
Sterkte en laat het ons weten he? xie maantje

Terug
Bovenaan