Donderdag naar de gyn

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het begint nu op te schieten dat we naar de gyn mogen. Heb een beetje gemengde gevoelens want mijn cyclus is de laatste 2 x normaal 33 & 35 dagen dus vind het eigenlijk lullig om naar de gyn te gaan terwijl we nog geen jaar bezig zijn......... Heb ook echt geen idee wat we kunnen verwachten of wat ze gaan doen. Ben bang dat ze ons gewoon naar huis sturen.

Iemand tips/ervaringen?

Groetjes

Hai beauty,

Gewoon gaan hoor! Helemaal niet vreemd en al helemaal niet omdat jullie nog geen jaar bezig zijn.....Ik wil je mee geven als advies: laat het gewoon op je af komen, je kan weinig voorbereiden.....Ze sturen je vanzelf de juiste richting in! Bij ons hebben ze bij het eerste bezoek 2 uitstrijkjes gemaakt, een inwendige echo en ik moest op cyclus dag 20 bloed laten prikken en een tijd later weer..... mijn man moest voor een zaadonderzoek en je zal daarna een vervolg afspraak krijgen voor de uitslagen....

Bij ons weet je hoe het er nu voor staat maar dat is gelukkig niet voor iedereen hetzelfde! Ik vind het super goed dat jullie gaan, ik weet dat ik het wel heel spannend vond maar echt.....laat het maar gewoon op je af komen.....zo'n gesprek gaat redelijk vanzelf!

Succes en laat je even weten hoe het donderdag is gegaan? Ik denk aan je!

Liefs Lynn.

hi
altijd spannend!
maar zoals lynn zegt dat is wat ze doen.
ze zullen misschien wel zeggen dat jullie nog geen jaar bezig zijn, en dat dat er meestal wel voor staat.
(zeiden ze bij ons ook)
maar schaam je dr niet voor,je komt niet voor niks..
jullie willen een kindje

mijn cyclus is normaal.
ik moest ook temperaturen,en in een grafiek invullen.

er bleek bij ons niks aan de hand te zijn.
met wat tips,zijn wij zwanger geraakt!

succes..

De reden dat ik ben doorgestuurd was mijn lange, onregelmatige cyclussen en die heb ik nu niet echt meer dus vandaar dat ik zoiets heb van het is al opgelost en we kunnen er voor mijn gevoel nu pas echt voor gaan...... We gaan het allemaal wel zien donderdag!

Houd jullie op de hoogte!

Gewoon gaan! Kan het me wel indenken wat je bedoelt maar ik zou gaan. Maar ik ben net als jij, ga me daar druk over maken wat ze dan wel niet zouden denken maar ik heb ook geleerd dat wat jij doet een ander niet aan gaat.

Succes!!

Geen zorgen! Je bent doorgestuurd en dat is reden genoeg om gewoon te gaan. Misschien zijn de laatste twee cycli wel per toeval niet zo lang. Je weet het niet... Je kuntde gyn maar beter laten onderzoeken, anders moet je misschien over een paar maanden de malle molen in en dan duurt het weer een tijd. Nu ben je misschien snel zwanger!
En tips, tja... Laat het over je heen komen. Schrijf de vragen op die je hebt.
Ik heb de eerste keer een uitstrijkje gehad en een inwendige echo. Daarna moest ik en temperatuur lijst bij houden en bloedprikken op dag 1,3 en 20. Na anderhalve cyclus hadden wij weer een afspraak. Het potje van mijn vriend was goed en bij was het verder in orde, dus ik hoefde niet verder te tempen.
Maar in ieder ziekenhuis gaat het ook weer een beetje anders.

Succes morgen!

Liefs Daisy

Hey Beauty, lees ook mijn stukje over PCOS even.. misschien heb je dat.. en dan gaan vanaf nu je kansen om zwanger te worden fors om hoog :) Das toch ook weer goed nieuws!

Liefs Julia

ps. ik heb het ook, je kunt me alles vragen.

Terug
Bovenaan