donderdag naar gyn

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Heb vanochtend met VK gebeld, en heb nu donderdag een afspraak bij de gynaecoloog. Dan gaan we bespreken wanneer een evt curettage gedaan wordt (als het over 2 weken er nog niet vanzelf uitgekomen is), en de onderzoeken in gang gezet om te kijken of we 2x "domme pech" gehad hebben of dat er toch lichamelijk iets is waardoor we 2x een miskraam gehad hebben.

Ben erg opgelucht dat het er donderdag dan toch van gaat komen. Hoop gewoon dat we snel weten heo en/of wat, en dat we een volgende keer niet teveel angst hoeven te hebben voor weer een miskraam.

groetjes,
Dion

hoi Dion,

Heel veel sterkte is deze moeilijke tijd!!!!

Liefs Clair

He meis,

Super dat je donderdag heen kunt, toch hoop ik aan de ene kant dat de natuur het alsnog vanzelf oplost.

Het is natuurlijk wel zo dat een curretage gelijk alles schoonmaakt, kijk naar mij, de gyn zei dat ik schoon was 27 april en alles weer goed opgebouwd was, waarom dan nu in ene een bloeding????
word echt gek van me lichaam.

Boven alles hoop ik dat er niks raars uit de onderzoeken komt waarom je 2 miskramen hebt gehad, en wens jullie alle succes en sterkte van de wereld toe!!!! want een kleintje is jullie zo gegunt.

Ik zal je blijven volgen!!!!

Liefs Randy

He Dion!

Oooh wat fijn dit zeg...ik hoop dat het vanzelf komt natuurlijk!!!
En dat het ondrezoek natuurlijk goed uitpakt!!!
Duim voor je en denk aan je!
dikke kus maan xxx
laat je het ff weten dan?

Hoi Dion, ik hoop dat het snel achter de rug is voor je.

Voor wat betreft de onderzoeken: reken er niet teveel op dat er echt iets uitkomt. Het is helaas zo dat het heel vaak voorkomt dat een zwangerschap misgaat. Het is echt een wonder van de natuur.

Bij het samenkomen van de cellen en de celdeling gaat zo vaak iets fout, dat het een wonder is als het goed gaat.

Helaas weet ik zelf dat maar al te goed. Ik heb helaas 4 keer 'pech' gehad. Mijn lichaam ziet niet dat het vruchtje niet leeft en houdt het heel lang vast.

De enige zekerheid die het mij altijd gegeven heeft is: ik raak tenminste  zwanger (dat beleven sommigen helemaal niet) en ooit zal het goed gaan.
Na mijn 3e miskraam ben ik gezond zwanger geraakt van mijn eerste kind!

Houd dus moed en blijf erin geloven! Ooit zal het lukken!

gr mama van MD

Natuurlijk blijven we positief en hoop houden dat het een keer goed gaat. Maar toch is het prettig dat een eventueel "lichamelijk probleem" wordt uitgesloten. Dan weten we dat tenminste   en wordt die onzekerheid in ieder geval weggenomen.
Tot nu toe nog nergens last van. Zelfs is mijn "normale" witte afscheiding weer op gang gekomen, dus mijn lichaam heeft het (denk ik) echt niet in de gaten dat er iets zit wat er niet meer hoort. Maar we wachten het af.

In ieder geval vanochtend mijn baas ingelicht over de situatie. Hij reageerde erg begripvol en heeft meteen wat projecten naar andere medewerkers doorgeschoven. Ik moest nu niet in de stress zitten om die projecten, maar gewoon rustig mijn verdriet kunnen verwerken en naar mijn afspraken met gyn e.d. kunnen gaan zonder tijdsdruk van projecten die af moeten. Ben erg blij dat ik die stap genomen heb om het op het werk te vertellen. Maakt het toch veelmakkelijker omdat ze nu weten wat er is en begrip hebben als ik ff een dipje heb en niet zo vrolijk op het werk rondloop.
Heb wel ff getwijfeld of ik het wel al moest vertellen omdat ik nog een jaarcontract heb, maar ze willen me graag houden en een zwangerschap zou daar geen invloed op hun keuze hebben vertelde mijn baas. ("Je komt toch wel terug na je verlof?" vroeg ie zelfs). Nou, eerst dit maar een afsluiten en dan hopen dat we "echt" zwanger kunnen raken en van het verlof gebruik maken.

Ik laat morgen nog wel weten hoe het bij de gyn gegaan is.

groetjes,
Dion

Dion... 1 ding... wat een SUPERBAAS heb jij.

het is idd fijn als ze op de hoogte zijn dan hoef je ook niet zo op je tenen te lopen als het ff niet gaat.

Dikke kus

Hoi dames,

Vandaag naar gyn geweest. Maandag curettage (zie ander topic).

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan