donderdag naar ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Ik ben (als enige? zo voelt het wel een beetje met al die blije geboorteberichtjes) nog niet bevallen. Ga donderdag naar het ziekenhuis voor een overtijdcontrole en als alles goed gaat mag ik nog wachten tot maandag. Zaterdag en zondag word ik dan gestript, anders word ik maandag ingeleid.
Hoop dat het nog spontaan op gang komt!

Iedereen die ook nog wacht: succes!

Erica

Hoi Erica,

Ook hier nog iemand die wacht...   fijn dat er voor jou, lijkt het, 'n einde aan het wachten te zijn gekomen volgende week...     Mij willen ze nog wel 2 weken laten doorlopen (ben vandaag 40,2 - dus ook nog niet dramatisch over). Wel ben ik vanochtend gestript omdat ik bijna niet meer slaap. Hopelijk haal ik de volgende controle bij de VK niet meer...    

Ik duim met je mee dat het voor ons de komende dagen nog spontaan gebeurd!

Groetjes,
Annemarie

kan me voorstellen dat je t zat bent!! ik ben met40+5 bevallen, had afspraak voor uitgebreide check, incl ctg en echo etc al staan. Toch is t spontaan hekomen. Ik vond de dagen ná D-day echt   voorbij kruipen, net of je richtpunt helemaal weg is...?
Duim voor je dat t bij jou snel komen gaat! en al is t dan dec-kindje, je laat wel ff weten wat t is geworden en hoe t is gegaan he?!
mira

Al is het rustig hier, ik kijk elke dag. En ben heel erg benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk heb je inmiddels jullie uk in handen! En anders hard aan t werk om hem/ haar op de werled te zetten.
Lees het wel, groetjes Mira

Terug
Bovenaan