donderdag punctie

hoi allemaal,

reageer niet zoveel, maar wil het jullie toch even laten weten

as donderdag is de punctie van mijn eerste IVF poging voor ons tweede kindje. Vorige keer hadden ze 16 eitjes weggeprikt en daar waren er 2 van bevrucht en 1 goed genoeg om terug te plaatsen. niet scht veel dus. vandaag bij de controle zaten er in totaal een stuk of 8 wat grotere (2.2-2.4)  en een heleboel kleintjes (1.4-1.6). hopelijk zijn ze goed genoeg, we hebben we maar 1 nodig toch!

groetjes, Audrey

He meid, ik wil je even heel veel sterkte wensen morgen en zal flink voor je duimen. Ik was al heel nieuwsgierig hoe het met je gaat. Bij ons was er ook maar een goed genoeg opm terug gezet te worden en die ligt nu lekker te slapen in z'n bedje. Dus inderdaad je hebt er maar 1 nodig!! Zet hem op, ik ga blauwe duimen kweken!!

Liefs Jeannet

Heel veel suc6 morgen, ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt. En wat je zegt, je hebt er maar 1 nodig, maar ik hoop dat er een paar goede te prikken valt.

Hoi,
Ik wilde je even heeeeeeeeeeel veel succes wensen met de punctie morgen, spannend weer he? Je vertelde dat je de vorige keer 16 follikels had, waarvan er 2 bevrucht waren, is daar je eerste kindje uit geboren?
Maar we zullen aan je denken morgen en wie weet wordt dit jullie 2de wonder over 9 maand.
Ik zit zelf in de wachtweken, wij hadden 15 follikels, waarvan er 10 goede eicellen waren en waarvan er 2 bevrucht zijn. Afgelopen vrijdag heb ik 2 embryo,s teruggeplaatst gekregen, heel spannend. Dit is onze 3de ICSI behandeling.......
We gaan ervoor!!!!!
Groetjes wilma oftewel pittty36

he hallo,

bedankt allemaal. Ben best een beetje zenuwachtig, weet nu wat me te wachten staat. maar we gaan ervoor!  

en ja, uit de vorige keer is ons meisje geboren (nu 16 maanden).

heel veel succes voor de anderen, zal voor jullie meeduimen.

groetjes, Audrey

Terug
Bovenaan