Donderdag weet ik meer

He Meiden,

Even een tijdje afstand gehouden, omdat ik onwijs veel er mee bezig was......
Ik heb de eerste maand spuiten erop zitten......
6/6 zou ik eigenlijk ongi moeten worden, maar helaas ben ik t al afgelopen vrijdag geworden. Dus gisteren op controle geweest......En wat denken jullie...............
Mijn baarmoederslijmvlies is nog 9mm.....normaal als je ongi bent is dit zo dun als papier.........Dus dat zou er op wijzen dat ik niet ongi ben geweest....maar heb toch veel bloed verloren. De gyn zag het gele lichaam zitten (dat zit aan je eierstok, nadat een eitje is gesprongen en vandaar uit komen alle hormonen op gang de eerste 3 maanden van een zwangerschap. Maar ja zei ze: je bent wel ongi geweest denk je.....
Dus voor de zekerheid hebben we bloed laten prikken. Donderdag krijg ik de uitslag of ik nou wel of niet zwanger ben.
Het zou kunnen zei ze: Dat ik zwanger ben geweest, maar in een vroeg stadium is afgestoten. Of ik ben zwanger..... Of ik ben zwanger, maar omdat er 2 eitjes waren is er 1 afgestoten en ik ben toch van t andere eitje zwanger.
Ze vroeg of ik verschijnselen had. Ik zei: tja verschijnselen, in hoeverre....als je alles leest op internet of in de boeken dan heb   je ineens alles. Maar mijn borsten zijn super gespannen, ik heb last van maagzuur, ben onwijs moe en kan moeilijk naar het toilet. Tja zei ze: dat zijn wel verschijnselen....
Ik ben zo nieuwsgierig!!!

Als ik donderdag iets weet.......laat ik t jullie zeker horen.

Kus Flower

Heee Flower,

Jeemig zeg wat vertel je nu toch allemaal?
Wat raar eigenlijk. Maar ja het kan natuurlijk maar zo zijn dat je dus inderdaad toch zwanger bent.

Jee wat spannend................houd me op de hoogte he!

Ik zal duimen voor een goede uitslag hoor.

Morgen is voor mij de grote dag (IUI) je hoort nog wel .

Cynthia

Hoi Flower,

Ik kan me goed voorstellen dat je even afstand hebt genomen van het forum, een hele maand hormonen spuiten is ook niet niets. Ik ken iemand die dit heeft meegemaakt die was ook eerst zwanger van twee kindjes, en zij is nu bevallen van 1 van de kindjes ongelooflijk he, ik hoop dat je nog zwanger bent van 1 kindje, uuh ik bedoel natuurlijk een babietje. Ik zal voor je duimen, en hoop op goed nieuws a.s. donderdag, laat je het ons weten ...

Dikke knuf van mij

Hallo iedereen,

Ik weet niet of het gebruikelijk is dat vriend/man ook iets schrijven, maar ik wil op deze manier mijn vriendin Flower even een hard onder de riem steken.

-----------   Schat ik hou van je en we zien het morgen wel weer.----------------

xxx Vriend van Flower

Heee Flower,
Alles goed met je?
Kun je al iets meer vertellen? ik wil even zeggen dat je een lieve vriend hebt die ook een berichtje komt schrijven!!

dikke knuf Sjanneke

Terug
Bovenaan