Donkerbruine afscheiding?

A

Anoniem

Guest
Hai, hai,

13 juni ben ik ongesteld geworden en dit heeft precies 1 week aangehouden, maar nu heb ik nog steeds elke dag hele donkerbruine afscheiding. Het is niet veel maar toch blijft het komen. Weten jullie hoe dit kan komen?
(het is misschien een vieze vraag maar, ik wil toch graag weten wat het is)

xx Es

Hoi Ester

Dit heb ik de afgelopen cyclus ook gehad, ik wist ook niet wat het was want ik had dit ook niet eerder meegemaakt. Ik kan je niet vertellen wat het precies is, als je het niet vertrouwd dan moet je je huisarts even vragen. Misschien heb je nog wel veel oud bloed in je lichaam dat er nog uit moet. Nu heb ik het zelf niet meer deze cyclus.

Liefs Sharine

Hai Sharine,

Bedankt voor je reactie! Ik vind het echt een beetje vies iedere keer, blijf inlegkruisjes halen, haha...
Heeft iemand anders dit ook gehad?

Groetjes, Esther

Na mijn laatste ongi heb ik ook een paar dagen wat bruinige afscheiding gehad.
De vorige rondes heb ik daar geen last van gehad.
Het is vanzelf weer over gegaan, geen idee wat het geweest is.

Groetjes Mickey

hoi,
ik heb het ook 8/9 dagen aan een stuk gehad 2 cyclussen terug,denk dat het met ontpillen te maken heb gehad,ik heb er nu geen last meer van,nu is het gelijk helder rood bloed,ik zit nu in ronde 6 ben sinds zaterdag weer ongi
welke ronde zit je??
groetjes mier

Hey,

Ben net begonnen, ronde 2, dus kan best wel komen door het ontpillen! Die rotzooi moet natuurlijk eerst mijn lichaam uit voordat er iets moois in kan groeien, hahaha
Jij heel veel suc6 de komende ronde, na alle succesverhalen hier op het forum kan ik me voorstellen dat je nu ook wel graag wilt.. 1e ronde, 1e kindje?

x Es

hoi esther,
ja idd nu heb ik wel zoiets van nu mag het onderhand ook wel hoor,alweer een half jaar bezig,maar ben natuurlijk wel 11jaar aan de pil gezeten dus een erg lange tijd.
het is echt rotzooi al die hormonen,ik vond die vieze bruine prut ook echt vies.
groetjes mier

Hey Mier,

Nou, ik ben er vanaf hoor, het is nu weer helemaal helder, de rotzooi is er uit, het feest kan beginnen hahahaha!!!

xx Es

Terug
Bovenaan