Donkere huidskleur???

zelf ben ik blanke meid en mijn vriend is surinaams hij is geen pure choco maar toch wel tussen den melk en de pure choco in zeg maar ;) .. dus we hebben een moccababy.. mensen die op kraambezoek komen of onderweg in de kinderwagen kijken zijn heel verbaasd als ze zien dat Jayant nog redelijk blank is.. je ziet wel dat hij wat donkerder is dan een echt blanke baby maar als je zijn vader ziet dan is het een heel verschil.. mijn vriend wist ook niet dat alle baby's blank geboren worden.. ik wist het toevallig van een nichtje van mij omdat zij met een afrikaan gaat en ook 2 kinderen heeft.. best apart dat je iedereen blank geboren word.. Jayant is al best veel verkleurd.. in het begin was hij echt wit wit na 2 dagen werd hij roder en nu begint hij bruiner te worden net of hij al lekker heeft liggen zonnebaden hihi.. ook heeft hij nog hele blauwe billen daaraan zie je ook dat hij veel pigment heeft.. nog een paar weken en dan is hij echt onze mocca baby...

hey!

Ook ik heb nooit geweten dat bijna alle baby's blank geboren worden! maar ook appart dat je dat ziet veranderen qua huidskleur!! Ben benieuwd hoe "bruin" ie uiteindelijk wordt ;)

Liefs!

dat wist ik niet echt. wel dat ze nog iets bij kleuren na die tijd. maar echt blank blank wist ik niet.
weet wel dat alle baby s met donker blauwe ogen geboren worden.

en dus lekker niks van aan trekken van die blikken. he er klopt iets niet.

groetjes van

hoi hoi

ik ben zelf blank, blond en lichte ogen en mijn man is 100% antilliaans (goed bruin zeg maar haha).
ik ben nu 30 wk zwanger dus het is nog even afwachten voor mij! alleen wat het vreemde is:1 van zijn broers is blank met vrij licht haar en lichtblauwe ogen! (dezelfde ouders!!) ook een neefje van hem is blank met lichtblauwe ogen....waar het vandaan komt weet niemand haha!
ik zag wel de bekende dikke lippen op de 3d echo van onze zoon maar voor de rest wordt het een surprise!!

Terug
Bovenaan