Donkere streep zwangerschapstest

Hallo allemaal!
Ik heb 3 dagen geleden een positieve zwangerschapstest gehad. Suuuper fijn! En zo welkom (2e kindje).
Maar ik had al gelijk een hele donkere streep, opzich mooi dat je weet dat je zwanger bent, maar ik had dat bij mijn eerste kindje niet. Terwijl het testtermijn hetzelfde was.
Ik las iets over hogere HCG. Grotere kans op tweeling, maar ook op complicaties. Iemand dit ook gehad?
Kan zo geen foto toevoegen trouwens.

Alvast bedankt!
 
Ik zou niet direct van een tweeling uit gaan hoor ?
Elke zwangerschap is anders. Dat ga je nog wel merken. Dit vruchtje kan daarnaast ook wat eerder ingenesteld zijn. Of je hebt met meer geconcentreerde urine getest, ander merk test. Etc etc. En dan blijft het nog zo dat je op een net even ander tempo HCG kan aanmaken. 
 
Ja, daar heb je gelijk in. Het voelt gewoon anders dan mijn eerste zwangerschap ?
Ach ja, even wachten tot de echo en dan weten we meer.
Thnx voor je reactie!
 
Nee hoor, niet onzeker van worden! Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook direct een knal test en daar is een mooie dochter uit geboren. Toen ik vorig jaar voor de 2e keer zwanger was, had ik eerst een hele lichte streep en pas later een knal rest. En toen bleek het een mola zwangerschap, een niet normale zwangerschap dus... Bij mij was het juist andersom, dus niet teveel nadenken, maar genieten van je positieve test! Gefeliciteerd! 
 
Ik had geen donkere streep, maar wel in verwachting van een tweeling. Dus zegt niet zoveel. Lekker genieten van je zwangerschap. Liefs.
 
Ik had ook een veel duidelijkere streep bij de 2e en er zit er toch echt 1tje in mijn buik. Tot nu alles goed met 9 wkn.
 
Terug
Bovenaan