Donkere urine

Hallo dames,

Het valt me op dat mijn urine nu heel donker blijft en scherp ruikt.
Hebben jullie dat ook?

Afgelopen vrijdag heeft de huisarts tevens getest op urineweginfecties, maar dat was allemaal goed. Ook drink ik minimaal 1,5 liter per dag, dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Het valt nu helemaal op nu ik in het kannetje van moeders voor moeders moet piesen hahaha

liefs,
Juul

hey,

ik zou het ff in de gaten houden, tijdens je zwangerschap kun je door de hormonen de kenmerken van een blaasontsteking niet altijd voelen/herkennen.
Als het volgende week nog zo is zou ik nog een keer urine bij de ha brengen, soms zijn de ontstekingswaarden nog laag bij het testen en word het dus niet waargenomen met de test.

gr Louise

Hoi Louise!

Dat zou inderdaad kunnen.
Het vreemde is dat ik geen brandend gevoel heb en ook geen troebeltjes.
Zal effe wachten eind van de week en anders even bellen.

Dankjewel!

Heey Juul,

Alles wat afgevoerd wordt door mijn lichaam ruikt veel sterker. Word er zelf niet lekker van. Urine ruikt inderdaad veel sterker.

Goed drinken en mocht je vermoeden dat je blaasontsteking krijgt, kun je ook een hele hoge dosis vitamine C tabletten innemen. Je lichaam neemt niet meer op dan het nodig heeft en door de zuren die er in zitten willen de bacterien nog weleens het loodje leggen. Heb het nagevraagd maar kan volgens de ha geen kwaad. Ben zelf een grote blaasontstekingsklant. Sinds dat ik deze methode gebruik is het een heel stuk minder.

Liefs Supertje

Terug
Bovenaan