<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, </p><p>Ik kamp nu sinds een week met een iets-wat onrustig gevoel in mijn onderbuik over mijn kleine van 6w5d. </p><p>Sinds 1 week heeft hij donkergroene tot zwarte ontlasting. Vind het vaak meer tegen het zwarte aanzitten als tegen het donkergroene.</p><p>Dinsdag de HA gebeld, langs komen en luier mee nemen. Ik zelf dacht namelijk op ten duur aan een combi met bloed? </p><p>Langs geweest controles gedaan, buikpalpatie, algemeen onderzoek en ontlasting bekeken. Geen op of aanmerkingen. </p><p>Onze kleine sinds nu sinds 1.5 week op een koemelkarmdieet. Hier doet hij het super op. Eindelijk zijn die vervelende krampen en huilbuien voorbij. Alleen nu kampen we dus met zijn ontlasting. Ik vind hem ook pieperig als hij moet poepen. Ook soms wat onrustig als ik het idee heb dat hij moet poepen. </p><p>Bij de HA kregen we letterlijk te horen dat we het er maar mee moesten doen. Maar ik maak me toch zorgen, iets aan mijn kleine is toch echt veranderd. Maar kan mijn vinger er niet op leggen. Morgen ben ik van plan het CB te bellen om het te overleggen. Maar wou toch ook hier even mijn hart luchten, en vroeg me af of jullie hier ervaring mee hebben? En of tips. (De tips overleg ik wel met CB of HA) </p><p>Alvast bedankt! </p>